Πριν από μερικές ημέρες ο Υφυπουργός Οικονομικών κος Σταϊκούρας, με περίσσια άνεση και εμφανή ικανοποίηση, ανακοίνωσε ότι σύμφωνα με τα στοιχεία της Κυβέρνησης, ήδη έχει δημιουργηθεί πρωτογενές πλεόνασμα στην ελληνική οικονομία, προσπαθώντας να μεταδώσει την αίσθηση της επιτυχίας στους παριστάμενους δημοσιογράφους. Την επομένη ημέρα η Τράπεζα της Ελλάδος με ανακοίνωσή της επεσήμανε ότι, το πλεόνασμα είναι ''λογιστικό'' και ότι απεναντίας υπάρχει έλλειμμα στην Κρατική ρευστότητα, σχεδόν τριπλάσιο του ανακοινωθέντος πλεονάσματος.
Η ανακεφαλαιοποίηση των συστημικών Τραπεζών, παρ' ότι την ''χρεώθηκε'' ο ελληνικός λαός, δεν έχει τελειώσει ακόμη και η ανάγκη είναι πλέον επιτακτική για την ρευστότητα των Τραπεζών. Αυτό σημαίνει απολύσεις (πάνω από 10.000 Τραπεζοϋπαλλήλων σε 1 έτος), πλειστηριασμούς ακινήτων και εξακολούθηση της στέρησης ρευστότητας προς την αγορά.
Η Ανεργία τον Ιούνιο, κατέγραψε νέο ρεκόρ, στο 27,9% του ενεργού πληθυσμού, ενώ αναμένονται με την λήξη της Τουριστικής Περιόδου, σωρηδόν εγγραφές στα μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ. Ο Τουρισμός όμως όπως μας περιγράφουν, πήγε και θα πάει καλά.
Το φθινόπωρο, αναμένεται κατά φαινόμενα να μετατραπεί σε Σιβηρικό Χειμώνα για την Παιδεία μας, με τους πάντες να επικαλούνται την νεολαία, χωρίς όμως κανείς να την λαμβάνει υπ' όψιν του.
Έχουμε όμως και ένα παράδοξο. Διαβάστε παρακάτω, το τι γράφει η ''Ημερησία'' για την σχέση ισοζυγίου καυσίμων, εμπορικού ισοζυγίου και εξαγωγών:
*********************************************************************************

Μείωση
Το έλλειμμα του ισοζυγίου καυσιμων το 2012 μειώθηκε στα -10,2 δισ. ευρώ από -11,13 δισ. ευρώ το 2011 και -8,6 δισ. ευρώ το 2010. Σημαντικό ρόλο σε αυτό, πέρα από τη μείωση της ζήτησης έπαιξε η αύξηση των ελληνικών εξαγωγών, καθώς τα διυλιστήρια διοχέτευσαν μεγάλο μέρος της παραγωγής τους στο εξωτερικό. Ετσι οι εξαγωγές καυσίμων εκτοξεύτηκαν από περίπου 3 δισ. ευρώ το 2009 στα 4,95 δισ. ευρώ το 2010, στα 6,19 δισ. ευρώ το 2011 και στα 7,43 δισ. ευρώ το 2012, στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 12 ετών. Στην άνοδο συνέτειναν και οι επενδύσεις εκσυγχρονισμού των διυλιστηρίων, των ΕΛΠΕ και της Motor Oil.
Το έλλειμμα του ισοζυγίου καυσιμων το 2012 μειώθηκε στα -10,2 δισ. ευρώ από -11,13 δισ. ευρώ το 2011 και -8,6 δισ. ευρώ το 2010. Σημαντικό ρόλο σε αυτό, πέρα από τη μείωση της ζήτησης έπαιξε η αύξηση των ελληνικών εξαγωγών, καθώς τα διυλιστήρια διοχέτευσαν μεγάλο μέρος της παραγωγής τους στο εξωτερικό. Ετσι οι εξαγωγές καυσίμων εκτοξεύτηκαν από περίπου 3 δισ. ευρώ το 2009 στα 4,95 δισ. ευρώ το 2010, στα 6,19 δισ. ευρώ το 2011 και στα 7,43 δισ. ευρώ το 2012, στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 12 ετών. Στην άνοδο συνέτειναν και οι επενδύσεις εκσυγχρονισμού των διυλιστηρίων, των ΕΛΠΕ και της Motor Oil.
**************************************************************************************

Και για να γίνει ακόμη πιο κατανοητό: Ενώ η κατανάλωση πετρελαίου σταδιακά τα τελευταία χρόνια μειώνεται στην Ελλάδα, η συμμετοχή του πετρελαίου στο εμπορικό ισοζύγιο της χώρας, αυξάνεται! Και λογικά τα 2 μεγάλα διυλιστήρια, ασχολούνται με τις εξαγωγές.
Και αυτό έχει ένα όνομα : ''Εικονική Ανάπτυξη...''
Ερώτηση : Για πόσο χρονικό διάστημα ένα Κράτος, μια Οικονομία, έχει την δυνατότητα και την αντοχή, να ζήσει εικονικά;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου