Κυριακή 27 Ιουλίου 2014

ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΙΤΕΑΣ : ''Η'' ΕΜΠΝΕΥΣΗ !...


Παγκόσμια αναγνωρισιμότητα
πλέον για την πόλη μας!...

   Με την πρόσφατη δημοσιοποίηση από το Γραφείο Τύπου του Δήμου Δελφών, του Λογότυπου της Ιτέας, πλέον στα πέρατα της γης, όταν θα εμφανίζεται η εικόνα  μιας τρύπας στο νερό, οι πάντες θα φέρνουν στο μυαλό τους την πόλη μας!...
 Από την Ευρώπη, την Ασία και την Αμερική, όπου ώς γνωστόν δεν υπάρχει θάλασσα, οι εκεί κάτοικοι, με το αντίκρυσμα της τρύπας στο γαλάζιο νερό, θα σκέφτονται και θα μακαρίζουν τους εδώ κατοίκους με το μοναδικό προνόμιο, του να έχουν την θάλασσα εμπρός τους.  Διότι ως γνωστόν, δεν υπάρχει άλλη πόλη στο βόρειο ημισφαίριο, η οποία να έχει συνδεθεί στην παγκόσμια συνείδηση (οπτικά τουλάχιστον), με την θάλασσα, όπως αυτό έχει συμβεί με την Ιτέα...
Ομολογουμένως, η έμπνευση του δημιουργού του λογοτύπου, ήταν θεϊκή!

Δεν θα σχολιάσουμε τα υπόλοιπα λογότυπα με τους τρύπιους μαντρότοιχους, τα μαλλιά προβατίνας και τα φούξια λουλούδια. Ούτε τα υπόλοιπα με τα πυροβολημένα σπίτια, την κολώνα, τα χιόνια και τις ελιές.  Μας ενδιαφέρει και μας αφορά η ''waterhole'' (νερότρυπα), το νέο brand name της πόλεώς μας...
   Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, τις επόμενες ημέρες έχουν ζητήσει να προβάλουν το λογότυπό μας, 8 Εφημερίδες παγκόσμιας κυκλοφορίας, 11 Τηλεοπτικοί Σταθμοί παγκόσμιας εμβέλειας, 5 διεθνή Τουριστικά Γραφεία και 3 τοπικές Εφημερίδες του Νομού Φωκίδος.

 
Αντιμετωπίζει όμως (το λογότυπο), ένα μικρό θεματάκι περί της πατρότητός του.
Πρόκειται για τις ενστάσεις τις οποίες διατύπωσε η Πολεμική μας Αεροπορία, για το εάν και κατά πόσον οι δημιουργοί του λογοτύπου, ''αντέγραψαν'' το σήμα της Π.Α.

Το πρόβλημα όμως ''μεγαλώνει'', με την παρεμβολή της κατασκευάστριας εταιρείας συσκευασμένης τηγανιτής πατάτας, με το όνομα ''bake rolls''.

Φανταζόμαστε όμως ότι, όλα αυτά θα ξεπερασθούν, διότι όπως ενθυμούμαστε, ο διαγωνισμός για την ανάθεση του νέου λογοτύπου του Δήμου Δελφών (μεταξύ και των υπο-λογοτύπων και αυτό της Ιτέας), ήταν διεθνής και υπήρξε ενδιαφέρον από 27 υπερ-ατλαντικές,
περι-μεσόγειες και παρα-δουνάβιες μελετητικές-διαφημιστικές εταιρείες.  Το ενδιαφέρον δηλαδή για την ανάθεση του λογοτύπου, είχε γίνει γνωστό σε όλη την υφήλιο (άλλοις λόγοις, ''είχε κάνει πάταγο'') και δεν θα είναι εύκολο πλέον να υποχωρήσει από την ιδέα (και τα έξοδά της) η ανάδοχος πολυ-εθνική υπερ-εταιρεία ''CLEVERBANK''.  Θα ευρεθεί ο τρόπος.

Απλά πλέον, εμείς οι άγνοες κάτοικοι αυτής της όμορφης πόλεως, θα πρέπει να συνηθίσουμε να ζούμε με την νέα εικαστική ταυτότητά μας.  Εκτός και εάν η νέα Δημοτική Αρχή, με την ανάληψη των καθηκόντων της σε ένα μήνα, έχει άλλη εικαστική αντίληψη για την πολιτιστική αναγνωρισιμότητα του Δήμου μας και ειπεί το πιθανολογούμενο ''άϊντε στον δ...., ύαινες!''...



9 σχόλια:

  1. ΡΕΣΤΑ ΡΕ ΑΝΘΡΩΠΕ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ.
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ 23.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΩ
      1982
      ΚΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΦΥΓΑΝ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟΤΕ
      ΑΛΛΑ ΤΟ `90 ΟΜΩς
      ΓΩΝΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ Κ ΚΗΦΙΣΙΑΣ
      ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΚΛΕΙΣΕ ΜΕΤΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΠΙΣΩ ΓΕΛΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια χαρά τα λές κυρ Μήτσο, αλλά εγώ έχω μείνει με τν'απορία, άν η σταγόνα
    τ' νερού που πέφτ' στο τέλος, είναι σι τουαλέτα, σι γούρνα ή στ' θάλασσα;
    Σι παρακαλώ να μ'απαντήις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΠΡΟΤΑΣΗ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΦΤΗΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΑΙΚΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ, ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντιπρόταση από ποιόν; Κανείς δεν το ήξερε, μιας και είχε δοθεί με απ' ευθείας ανάθεση. Ποιός και γιατί να το κάνει ''τσάμπα'', όταν ο Δήμος, απλώς ήθελε να ''μοιράσει'' χρήματα;...

      Διαγραφή