Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

ΝΗΣΟΣ ΜΗΛΟΣ : S&B TOURS!!...

Ώπα! Τι αλλαγές είναι αυτές;;...

   Αυτές οι ειδήσεις πρέπει να κυκλοφορούν, πρέπει να μαθαίνονται από όλους!  Πρέπει να σχολιάζονται και να τις καταλαβαίνουν καλά, όσοι εμπλέκονται υπηρεσιακά, θεσμικά ή ακόμη και λόγω ανάγκης με το θέμα των εξορύξεων και του περιβάλλοντος.  Και κατά τα φαινόμενα, η νήσος Μήλος πρωτοπορεί.  Οι άνθρωποί της δηλαδή.  Αυτοί οι οποίοι ζούν εκεί εδώ και πολλά χρόνια και θέλουν να  συνεχίσουν να υπάρχουν, είτε εργαζόμενοι στα ορυχεία, είτε στο εμπόριο και την γεωργία, είτε ακόμη και στον τουρισμό.  Είναι γνωστοί οι αγώνες τους εναντίον της εταιρείας S&B, καθώς και ο τρόπος χρησιμοποίησής τους από την εταιρεία.  Όταν όμως είδαν ότι με τον τουρισμό, απασχολούνται και ευημερούν οι μισοί και παραπάνω κάτοικοι του νησιού, όταν είδαν ότι η εξάρτηση είχε να κάνει μόνο με τον καλλιεργούμενο φόβο της απόλυσης μερικών δεκάδων ατόμων, όταν είδαν ότι το σπίτι τους, το περιβάλλον τους, το νησί τους ήταν αντικείμενο εκμετάλλευσης χωρίς ίχνος σεβασμού από τον ''εργοδότη'', όταν είδαν ότι η υγεία τους και οι όλες οι άλλες παράμετροι της καθημερινότητάς τους δεν ενδιέφεραν κανέναν, πήραν την κοινή απόφαση να διεκδικήσουν το αυτονόητο: την ζωή τους! 
  Όργανώθηκαν, κατέγραψαν, κατήγγειλαν, αλλά και λοιδωρήθηκαν, κακολογήθηκαν, πιέστηκαν, όμως ο αγώνας τους άρχισε προ 2-3 ετών να δικαιώνεται.  Στην αρχή με τα πρόστιμα της Υπουργού ΠΕΚΑ Μπιρμπίλη.  Ποιός θα το φανταζόταν αυτό!  Στην συνέχεια με τις αποφάσεις του Υπουργού Υγείας Λοβέρδου. Αυτό κι αν ήταν! Και τέλος με το υποχρεωτικό ''συμμάζεμα'' των λατομείων, των φορτηγών και των χωματερών από την πλευρά της S&B. 
   Κάπως έτσι πλέον, η εταιρεία (αναγκάσθηκε;) αναθεώρησε την πολιτική της στην Μήλο και η παρακάτω αναδημοσιευόμενη είδηση, όχι μόνον μας χαροποιεί, αλλά δείχνει ότι δεν υπάρχει το δίλλημα : Εταιρεία ή Χάος!  Αντιθέτως, υπάρχει η δυνατότητα η εταιρεία, η οποιαδήποτε εταιρεία, να είναι αρωγός και προστάτης όλων των άλλων επαγγελματικών δραστηριοτήτων  των κατοίκων μιάς περιοχής.  Και όταν αποδεδειγμένα υπάρχει ένας άλλος οικονομικός κλάδος (π.χ. τουρισμός) στην περιοχή, ο οποίος έχει δυνατότητες, η ίδια η εταιρεία να τον προωθεί.  
Αυτό λοιπόν άρχισε να γίνεται στην Μήλο.
Καταλάβατε κύριε Φουσέκη; 

υ.γ. : Το Δ.Σ. της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς στην συνεδρίασή του της 11-7-2013 (Πέμπτη) ενέκρινε την διαγραφή των μετοχών της S&B (ΑΡΒΑ) από το πίνακα μετοχών του Χ.Α.  Η διαπραγμάτευσή τους είχε παύσει από 19-6-2013. 

Αναχωρεί!  Το καταλάβατε κύριε Φουσέκη;
Θα εξακολουθήσει (κατά την γνώμη σας πάντα), η Ιτέα να είναι μεταλλευτική και έτσι θα πρέπει να παραμείνει;


****************************************************************************************************** 

Κέρδισε τις εντυπώσεις στο 6ο Διεθνές Συνέδριο για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη στη Μεταλλευτική Βιομηχανία, το Miloterranean Geo Experience

12/07/13 - 17:11
Με τη συμμετοχή 190 εγγεγραμμένων συνέδρων, επιστημόνων και εκπροσώπων της ακαδημαϊκής κοινότητας και της βιομηχανίας από 29 χώρες, πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρου Μήλου-Γεώργιος Ηλιόπουλος, το διάστημα 30 Ιουνίου και 3 Ιουλίου 2013, το 6ο Διεθνές Συνέδριο για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη στη Μεταλλευτική Βιομηχανία - SDIMI 2013.
Μεταξύ των 100 και πλέον επιστημονικών εργασιών παρουσιάστηκε και το Miloterranean Geo Experience. 
Οι σύνεδροι είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν σε μία από τις Miloterranean διαδρομές, την «Αγγεριά», σε ειδική ξενάγηση που διοργανώθηκε κατά τις ημέρες του συνεδρίου.
«Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς», τόνισε κατά την παρουσίαση του Miloterranean στο SDIMI 2013 ο κ. Σπύρος Τζίντζος, Διευθυντής Λειτουργιών Μήλου της S&B, «που δραστηριοποιούμαστε σε ένα νησί προικισμένο από τη φύση. H μοναδική γεωλογία της Μήλου, χάρη στην οποία έχει πλούσιο μεταλλευτικό παρελθόν και παρόν και ιδιαίτερη φυσική ομορφιά, προσελκύει τουρίστες από όλο τον κόσμο.» Ο κ. Τζίντζος παρουσίασε τους λόγους που οδήγησαν στη δημιουργία ενός πιο ολοκληρωμένου τρόπου ξενάγησης αλλά και τον στόχο του Miloterranean Geo Experience, ενώ παράλληλα αναφέρθηκε στην ισόρροπη ανάπτυξη της τουριστικής και εξορυκτικής βιομηχανίας στη Μήλο εδώ και πολλά χρόνια, η οποία έχει καταστήσει το νησί  ξεχωριστό παράδειγμα βιώσιμης ανάπτυξης, όχι μόνο στη σημερινή Ελλάδα, αλλά και στην υφήλιο.
Περισσότερα για το Miloterranean
Το Miloterranean Geo Experience είναι ένα τουριστικό brand που αποσκοπεί στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος του νησιού αξιοποιώντας τη μοναδική ηφαιστειακή προέλευση του τοπίου του και τη σπάνια γεωλογία του. Πιο συγκεκριμένα, 7 λεπτομερώς χαρτογραφημένες διαδρομές με επιμελημένα κείμενα ξενάγησης αποκαλύπτουν στον περιηγητή τη μοναδική γεωλογία, το πλούσιο μεταλλευτικό παρελθόν και παρόν και το ιδιαίτερο φυσικό περιβάλλον, αναδεικνύοντας μια ως τώρα «κρυφή» Μήλο. Γεωλόγοι, μεταλλειολόγοι, δασολόγοι, χαρτογράφοι και ιστορικοί έχουν ενώσει τις γνώσεις και την εμπειρία τους προκειμένου να ξεναγήσουν τους επισκέπτες σε πρωτόγνωρες πτυχές αυτού του Κυκλαδίτικου τοπίου, αποσκοπώντας, πέρα από την ανάδειξη της γεωλογικής ιδιαιτερότητας του νησιού της Μήλου σε διεθνές επίπεδο, στη δημιουργία μίας ολοκαίνουργιας βιωματικής εμπειρίας.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το www.miloterranean.gr

www.bankingnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου