Δευτέρα 14 Αυγούστου 2017

ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟ "ΚΟΚΚΙΝΟ"

φωτογραφία της φωτιάς στον Κάλαμο από την Εύβοια (13-8-2017) protothema.gr






   "...Όταν καίγεται η μισή Ελλάδα κι η άλλη μισή γυρνάει στα πανηγύρια και τις "πολιτιστικές" εκδηλώσεις, όταν τα νόμιμα και τα παράνομα σωθικά αυτής της χώρας, γίνονται βεγγαλικά και θέαμα των 10 λεπτών στο γυαλί, όταν η μιζέρια χτυπάει κόκκινο και θέλει να λέγεται "πολιτικός λόγος" για να πείσει (!...) τους αδαείς ψηφοφόρους,
τότε στερεύω από μυαλό κι από εγκράτεια και θέλω να βάλω τις φωνές, να ουρλιάξω και να πάρω των ομματιών μου από ετούτη εδώ την αβάσταχτη πραγματικότητα.  Θέλω να πάψω να πονάω για ετούτον εδώ τον τόπο μου και να μην ασχοληθώ ξανά με τις Τούλες, Σούλες και Βούλες που γαντζωθήκανε με το σπαθί τους απάνω στα άρματα τα κόκκινα, τα πράσινα, τα μπλέ και τα πορτοκαλιά κι αποζητούν την προσοχή των "ντόπιων" .  Να σταματήσω να νοιάζομαι για τα καμώματα του κάθε πολιτικάντη, που η γνώμη του είναι ότι είμαι αταξείδευτος κι αμάθητος ιθαγενής, να πάψω να ασχολούμαι με τον κάθε Μήτσο, Σάκη και Λούλη, που ο φόβος του διπλανού μου, τον έκανε "άρχοντα" και εμπνευσμένον ηγέτη.  Θέλω να μην ξαναβάλω απάνω στο χαρτί μου, ότι πετάει, κολυμπάει και σέρνεται στο διαδίκτυο.

Όταν καίγεται η μισή Ελλάδα, στερεύουν τα λόγια.
Ξεχνιούνται όλα τ’ άλλα. Κι η επιθυμία για την λύτρωση, γίνεται ευχή. Ευχή και παράκληση μαζί...."



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου