Πέμπτη 14 Μαΐου 2020

"ΠΟΛΙΤΕΣ" (στο Δ.Σ.) : Η ΠΑΙΔΕΙΑ, ΤΑ ΠΑΙΔΊΑ ΚΑΙ Ο "BIG BROTHER" (κάμερες στα σχολεία - η μετεξέλιξη της ομαδικής παρακολουθήσεως)


                                                                   Άμφισσα 13-5-2020

Υπουργείο ΠΑΙΔΕΙΑΣ
και η εγκατάσταση Καμερών στις Σχολικές αίθουσες.

Κα Πρόεδρε κες/ κοι συνάδελφοι
Η παράταξή μας ΠΟΛΙΤΕΣ στο ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ εισηγείται για συζήτηση στο επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο, την Τροπολογία της Υπουργού Παιδείας για εγκατάσταση καμερών στις σχολικές αίθουσες, την οποία κατέθεσε την Παρασκευή 8/5 το βράδυ στην Βουλή (εκπρόθεσμα μάλιστα) στην συζήτηση και ψήφιση του Νομοσχέδιου για το Άσυλο και τους Μετανάστες, έτσι ώστε να εκφέρουμε άποψη επ’ αυτού. Τα σχολικά κτήρια ανήκουν στον Δήμο άρα το θέμα μας αφορά άμεσα,
διότι εμπίπτει στην αρμοδιότητά μας ως αναφορά κάθε τι που κατασκευάζεται σε αυτά. Το κυριότερο όμως είναι πως η υπόθεση αυτή έχει κυρίως κοινωνικές διαστάσεις με πολλαπλές κατευθύνσεις.
Προϊδεάζοντας το δημοτικό συμβούλιο για τις απόψεις μας στο συγκεκριμένο θέμα τονίζουμε:
1.Το υπουργείο παιδείας, αφού εκμεταλλεύτηκε με τον πιο κυνικό τρόπο το ειλικρινές ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών για τους μαθητές τους καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας και των κλειστών σχολείων, και τη στήριξη που παρείχαν με κάθε πρόσφορο τρόπο , νομοθέτησε νύχτα «σαν τον κλέφτη» με μια επαίσχυντη τροπολογία σε άσχετο νομοσχέδιο, την εργαλειοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Με την ίδια τροπολογία μετατρέπει τη σχολική τάξη σε reality, επιτρέποντας τη ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος στους απόντες μαθητές.
2. Το προηγούμενο διάστημα και κατά την διάρκεια της καραντίνας λόγο της πανδημίας του κορονοϊού, ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε η διαδικασία της δημόσιας διαβούλευσης για το Νομοσχέδιο για την Παιδεία το οποίο θα έρθει σε λίγο χρόνο στην Βουλή. Ποιος είναι ή ποιοι είναι οι λόγοι που δεν άνοιξε η συζήτηση για το συγκεκριμένο θέμα που αφορά την ζωή των μαθητών και των δασκάλων τους;
3. Για ποια προσωπικά δεδομένα και για ποιο Σύνταγμα θα συζητάμε κες & κοι συνάδελφοι από τώρα και στο εξής, όταν στα παιδιά μας και στις επόμενες γενιές θα εφαρμόσουμε τέτοιου είδους επιτήρηση και περιορισμούς; Εδώ πρόκειται για ό,τι πιο αντιπαιδαγωγικό, διεστραμμένο και συνάμα εγκληματικό για τη μαθητική τάξη: την έκθεση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και του μαθησιακού προφίλ κάθε παιδιού, σε έναν αδηφάγο πανοπτισμό χωρίς όρια!
Σημείωση: Η θεωρία για Κοινωνικό έλεγχο, το «Πανοπτικό Πρότυπο» από τον Άγγλο θεωρητικό και πολιτικό Bentham (Μπένθαμ), έχει την απαρχή του το 1816 και η εφαρμογή του ξεκινά μέσα στις φυλακές. Ακόμα και εκεί στην συνέχεια σταμάτησαν να το εφαρμόζουν.
4. Η Υπουργός παιδείας – δεν υπάρχει αμφιβολία- θέλει με την τηλε-εκπαίδευση με κάμερες στην τάξη να συρρικνώσει το δημόσιο σχολείο και να το χλευάσει, ώστε πιο εύκολα να απαλλαγεί από τους ενοχλητικούς εκπαιδευτικούς που επιμένουν ακόμη να υπερασπίζονται τη Δημόσια δωρεάν παιδεία για όλα τα παιδιά του λαού.
Τώρα με αφορμή τον κορωνοϊό, οι υπερασπιστές του μοντέλου της κοινωνίας του Μεσαίωνα, συνεπικουρούμενοι κάθε φορά από τα πρόθυμα τηλεοπτικά φερέφωνα αρχικά, βρήκαν ευκαιρία να ευτελίσουν την παιδαγωγική διαδικασία και να πετάξουν στα αζήτητα τους μαθητές και το θεσμό του δασκάλου.
Αυτό το Νεοφιλελεύθερο πείραμα δεν πρέπει να ευδοκιμήσει.
Οι ΠΟΛΙΤΕΣ στο ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ στο Δ.Τ. που είχαμε δημοσιεύσει στις 22/3/2020 για τον κορονοϊό τονίζαμε:
“………..θα επιφέρει πολλές δυσκολίες στην συνέχεια κυρίως στην διαβίωση των ανθρώπων, ιδιαίτερα των ασθενέστερων ομάδων. Μαζική ανεργία, οικονομική δυσχέρεια, αύξηση κρουσμάτων παραβατικότητας, εγκληματικότητας και πολλά άλλα.
Αναγκαστικά σύντομα, θα γεννήσει προβληματισμό και κύκλους συζητήσεων σε θέματα όπως: της Δημοκρατίας, της Οικονομίας, της Εργασίας, της πολιτικής στην Υγεία, (αποδείχτηκε πόσο ουσιαστική είναι η δημόσια δωρεάν Υγεία), της διαχείρισης της Ενέργειας, του Περιβάλλοντος, του Καταναλωτισμού, σε θέματα Αυτάρκειας, του Πρωτογενή τομέα, της Αγροτικής πολιτικής, της Εκπαίδευσης, της Εθνικοποίησης βασικών κλάδων δραστηριότητας που στηρίζουν την Κρατική αυτοτέλεια, των Συμμαχιών με άλλα κράτη κλπ……”
Ο χρόνος περνά ταχύτητα και τα θέματα της καθημερινότητας μπαίνουν επιτακτικά ή ακόμα μας έχουν ξεπεράσει και με τρόπο τέτοιο που δεν επιδέχονται αναβολές για να δώσουμε απαντήσεις.
Οι υπογράφοντες δημοτικοί σύμβουλοι
Μέγκος Παναγιώτης
Μπάκας Δημήτρης
Σταντζούρης Νίκος

«ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ»

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
ΔΗΜΟΣ ΔΕΛΦΩΝ Αξίζει και να Ζεις και να Αγωνίζεσαι για Αυτόν.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου