Τετάρτη 12 Ιουνίου 2019

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Δ.Κ. ΙΤΕΑΣ ΤΕΝΤ ΓΟΥΩΡΘ

Το "a dio" ενός υπέροχου ανθρώπου, πλην όμως, 
μη καταλλήλου για το αξίωμα του Πρόεδρου της Ιτέας.
"Good bye Ted!..."
(φωτογραφία Μίμης Κουτρολίκος 21-5-2019)


Ένα Πολύ Μεγάλο Ευχαριστώ

Με αυτό το μήνυμα θα ήθελα να εκφράσω την ευγνωμοσύνη και την αγάπη μου προς όλους για την πενταετή μου θητεία ως Πρόεδρος της Δ.Κ. Ιτέας. Μπορεί να έχω γεννηθεί με άλλη εθνικότητα αλλά νιώθω από το 1974 πολύ περισσότερο Έλληνας.
Πράγματι σε καθημερινή βάση και μέχρι αργά κάθε βράδυ είχα τη χαρά να εξυπηρετώ την πόλη της ζωής μου, την Ιτέα. Όχι μόνο σαν Έλληνας πολίτης αλλά σαν ένας άνθρωπος σε αυτό τον πλανήτη που θέλει να φτιάξει ένα καλύτερο αύριο.
Τα καλύτερα λόγια έχω για τους συνεργάτες μου και την παράταξή μας. Αισθάνομαι τεράστιο σεβασμό προς το πρόσωπο του νυν Δημάρχου, Θανάση Παναγιωτόπουλου. Επίσης, στο σημείο αυτό θέλω να μεταφέρω τα συγχαρητήριά μου στο μελλοντικό Δήμαρχο Δελφών, Παναγιώτη Ταγκαλή. Του εύχομαι ολόψυχα μια δημιουργική θητεία.
Εδώ θέλω να επισημάνω την ευχαρίστηση, που μου δώσατε την ευκαιρία πριν 5 χρόνια, να υπηρετήσω την Ιτέα και τους πολίτες της, εσάς. Με τον τρόπο αυτό είχα την δυνατότητα να επιστρέψω την αγάπη που μου είχατε δώσει μόλις ήρθα στην Ιτέα πριν τόσα χρόνια.
Επιπλέον, να πω ένα εγκάρδιο ευχαριστώ που με εμπιστευτήκατε στις πρόσφατες εκλογές.
Πιστεύω ακράδαντα στη συνέχεια. Οπότε, μετά τη θητεία μου θα κάνω κάθε προσπάθεια, και ευχαρίστως εθελοντικά, να βοηθήσω τον τόπο αυτό να πάει όλο και πιο μπροστά.
Τεντ Γουώρθ

Πρόεδρος Δ. Κ. Ιτέας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου