Δευτέρα 30 Ιουλίου 2018

ΤΗΣ ΟΣΙΑΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΗΜΕΡΑ, ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΣΤΡΑΣ

Εκεί, απέναντι.

  "Δεν είχα ξαναπάει εκεί. Η αγωνία μου όμως για να προλάβω την μέρα πούφευγε και η ζαλάδα μου από τα τόσα πούχα ακούσει για να συμπληρώσω πάνω στο "χαρτί" του υπολογιστή την δήλωση, δεν μου άφηναν και πολλά περιθώρια : έπρεπε να ρωτήσω ζωντανά, κάποιον που καταλάβαινε και που ήξερε απ' αυτήν την δουλειά.
  Χρόνια τώρα, μονάχος μου την έφτιαχνα, μα φέτος κάτι δεν πήγαινε καλά.  Έκανα τον κόπο και πετάχτηκα ίσα με τον Σάλωνα, στην Εφορία, για να δείξω το μικρό μου πρόβλημα και να ακούσω απ' αυτούς που ξέρουν, την λύση του.


  Την πρώτη φορά έλειπε ο ειδικός.  Αλλά την δεύτερη μετά από μέρες που τον πέτυχα, μου είπε ότι έχει αλλάξει φέτος η δήλωση και πως η λύση στο πρόβλημά μου, βρίσκεται σε έναν κωδικό.

Αμ' δε!..  Τι προσπάθησα, τι αλλαγές έκανα, τι τηλέφωνα πήρα (εσωτερικό & εξωτερικό), εκείνη εκεί η  ισχυρογνωμοσύνη του υπολογιστή να μην ξεκολλάει απ' εκεί που είχε στυλώσει τα πόδια του, μ' έκαναν να πάρω τους δρόμους, να σκεφτώ και να ψάξω να βρώ τον καλό και εύκαιρον λογιστή, για να μου λύσει το μικρό μου πρόβλημα σήμερα.  Αλλιώς, θα ήμουνα εκπρόθεσμος λέει και θα πλήρωνα και πρόστιμο...

  Είχε μεσημεριάσει κι ο ήλιος ήταν πραγματικά καλοκαιρινός.  Έκαιγε.  Έφτασα στην πόρτα του γραφείου και μπήκα μέσα.  Ας μην είχα ξαναπάει εκεί.  Με καλημέρισε, μου χαμογέλασε κι αμέσως μ' έκανε να αισθανθώ άνετα, μέσα σ' αυτόν τον μικρό, γεμάτον ράφια, δροσερό κι ευχάριστον χώρο.
Ήταν η Λογίστρια. Μούπε να κάτσω και να της 'πώ τι θέλω. Μ' άκουσε διακριτικά και παρ' ότι είχε δουλειά, άρχισε να σκαλίζει στον υπολογιστή της, το πρόβλημά μου.  Φώναξε και μια άλλη απ' τις δυο κοπέλες που έχει στο γραφείο της για να την βοηθήσει και το μόνο που με ρώτησε μετά από λίγα λεπτά ήταν : " Είναι έτοιμη, να την στείλω;..."

Δεν ξέρω αν έσωσα τίποτα ή όχι.  Σίγουρα όμως γλύτωσα εκείνο το "εκπρόθεσμο"  φιλοδώρημα στην Εφορία.  Έφυγα όμως ευχαριστημένος.  Και για την αντιμετώπιση και για τον χρόνο που διέθεσε σε εμένα και το προβληματάκι μου η Λογίστρια, για αυτό που έκανε τελικά, ολόκληρο το γραφείο της, για έναν μη πελάτη της.

  Βλέπεις η σημερινή μέρα ήταν δύσκολη.  Γιόρταζε η Οσία Δήλωση η Φορολογίστρα και οι πιστοί οι ταμένοι στην χάρη της, είναι πάρα πολλοί. Μα πάρα, πάρα πολλοί!..."


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου