Η κάθοδος της ...αναπτύξεως Η αυτής Μεγαλειότης
φωτο 21-10-2019 φωτο 22-10-2019
Με διαφορά μιας ημέρας, ελλιμενίσθησαν στην Ιτέα, ένα φορτηγό πλοίο από το οποίο εκφορτώθηκαν τμήματα των υπό κατασκευή ανεμογεννητριών στην περιοχή νοτίως της Δεσφίνας και ένα "παλαιάς κοπής" υπέροχο κρουαζιερόπλοιο, του οποίου το "φορτίο" ήταν, περί τους 500 επιβάτες. Από το μεν φορτηγό πλοίο, τα τμήματα των ανεμογεννητριών εφορτώθησαν τη βοηθεία γερανών, σε ειδικά και βαρέως τύπου οχήματα και από τον μώλο, δια μέσω της οδού Μεταμορφώσεως, εναποτέθησαν σε γήπεδο εκτός Ιτέας, από το δε κρουαζιερόπλοιο, απεβιβάσθησαν οι τουρίστες-ταξειδευτές, οι οποίοι μετά από συντόμους περιπάτους εντός της πόλεως, έκαναν "κατάληψη" στα παραλιακά καταστήματα, αναζητώντας την ευλογία του ελληνικού καφέ, του τσίπουρου και του Οκτωβριανού ήλιου.
Οι φωτογραφίες είναι χαρακτηριστικές και περιγράφουν αυτό το οποίο θα έπρεπε να είναι η Ιτέα και αυτό εν τέλει, το οποίο την έχουν υποχρεώσει να είναι : ή οδηγός και κινητήρια μηχανή στην ανάπτυξη και την εξωστρέφεια της περιοχής μας, ή ...Μπανανία!
Η κύρια οδός της πόλεως, η Μεταμορφώσεως, σχεδόν "σφραγίσθηκε" από μια ιδιωτική μεταφορική εταιρεία (όχι από την Αστυνομία ή από την Δ.Ε.), η οποία μας ειδοποιούσε να "μην παρκάρουμε" επί της οδού. Και χρησιμοποιούσε την κεντρική αρτηρία της πόλεως, όπως ήθελε (άνοδος και κάθοδος, παρ' ότι μονόδρομος...), όταν ήθελε και για όσην ώρα χρειαζόταν για την διέλευση των υπερμεγεθών φορτηγών οχημάτων. Και αυτό να γίνεται χωρίς την παρουσία και την συνοδεία για λόγους ασφαλείας, ούτε της Αστυνομίας, ούτε της Τροχαίας.
Και αλίμονο σε όποιον οδηγό είχε το "θράσος", να ανέρχεται την Μεταμορφώσεως (νομίμως) και είχε την τύχη να συναντηθεί με το κατερχόμενο την ίδια οδό (παρανόμως) φορτηγό της ιδιωτικής εταιρείας!...
Ερώτηση Α : Υπάρχει γραπτή συναίνεση της Τοπικής Δημοτικής Αρχής, για την αλλαγή των κυκλοφοριακών δεδομένων της πόλεως, προκειμένου να "διευκολυνθεί" η ...ανάπτυξη στην περιοχή μας;
Ερώτηση Β : Υπάρχει γραπτή άδεια από την Αστυνομία της Ιτέας, για την χρήση της οδού Μεταμορφώσεως ως καθόδου για τα φορτηγά της ιδιωτικής εταιρείας;
Εκτός και εάν άπαντες φοβούνται, ότι η κατασκευάστρια και ιδιοκτήτρια του αιολικού πάρκου στην Δεσφίνα, η Γερμανική εταιρεία (ENERCON), θα παραπονεθεί στον Γερμανό Πρέσβη στην Ελλάδα και αυτός με την σειρά του θα "ενημερώσει" τον Πρωθυπουργό, του οποίου το μέλημα (χάριν της αναπτύξεως...) θα είναι, να "τραβήξει" το αυτί του Δημάρχου μας!...
Ρητορική ερώτηση : Εάν στην θέση των βαρέως τύπου οχημάτων, είχαν σταθμεύσει δύο-τρία τουριστικά λεωφορεία, τι θα έκανε το Λιμεναρχείο Ιτέας;
Θεωρητική απάντηση : Μα θα έκοβε κλήσεις φυσικά! Διότι απαγορεύεται η στάθμευση των πάσης φύσεως οχημάτων στο μώλο.
Και η πραγματική ερώτηση : Είχαν γραπτή άδεια σταθμεύσεως από το Λιμεναρχείο, ή από το Λιμενικό Ταμείο Φωκίδος τα φορτηγά οχήματα της φωτογραφίας;...
φωτο 21-10-2019 φωτο 22-10-2019
Οι φωτογραφίες είναι χαρακτηριστικές και περιγράφουν αυτό το οποίο θα έπρεπε να είναι η Ιτέα και αυτό εν τέλει, το οποίο την έχουν υποχρεώσει να είναι : ή οδηγός και κινητήρια μηχανή στην ανάπτυξη και την εξωστρέφεια της περιοχής μας, ή ...Μπανανία!
Η κύρια οδός της πόλεως, η Μεταμορφώσεως, σχεδόν "σφραγίσθηκε" από μια ιδιωτική μεταφορική εταιρεία (όχι από την Αστυνομία ή από την Δ.Ε.), η οποία μας ειδοποιούσε να "μην παρκάρουμε" επί της οδού. Και χρησιμοποιούσε την κεντρική αρτηρία της πόλεως, όπως ήθελε (άνοδος και κάθοδος, παρ' ότι μονόδρομος...), όταν ήθελε και για όσην ώρα χρειαζόταν για την διέλευση των υπερμεγεθών φορτηγών οχημάτων. Και αυτό να γίνεται χωρίς την παρουσία και την συνοδεία για λόγους ασφαλείας, ούτε της Αστυνομίας, ούτε της Τροχαίας.
Και αλίμονο σε όποιον οδηγό είχε το "θράσος", να ανέρχεται την Μεταμορφώσεως (νομίμως) και είχε την τύχη να συναντηθεί με το κατερχόμενο την ίδια οδό (παρανόμως) φορτηγό της ιδιωτικής εταιρείας!...
Ερώτηση Α : Υπάρχει γραπτή συναίνεση της Τοπικής Δημοτικής Αρχής, για την αλλαγή των κυκλοφοριακών δεδομένων της πόλεως, προκειμένου να "διευκολυνθεί" η ...ανάπτυξη στην περιοχή μας;
Ερώτηση Β : Υπάρχει γραπτή άδεια από την Αστυνομία της Ιτέας, για την χρήση της οδού Μεταμορφώσεως ως καθόδου για τα φορτηγά της ιδιωτικής εταιρείας;
Εκτός και εάν άπαντες φοβούνται, ότι η κατασκευάστρια και ιδιοκτήτρια του αιολικού πάρκου στην Δεσφίνα, η Γερμανική εταιρεία (ENERCON), θα παραπονεθεί στον Γερμανό Πρέσβη στην Ελλάδα και αυτός με την σειρά του θα "ενημερώσει" τον Πρωθυπουργό, του οποίου το μέλημα (χάριν της αναπτύξεως...) θα είναι, να "τραβήξει" το αυτί του Δημάρχου μας!...
Με διαφορά 24ων ωρών
Θεωρητική απάντηση : Μα θα έκοβε κλήσεις φυσικά! Διότι απαγορεύεται η στάθμευση των πάσης φύσεως οχημάτων στο μώλο.
Και η πραγματική ερώτηση : Είχαν γραπτή άδεια σταθμεύσεως από το Λιμεναρχείο, ή από το Λιμενικό Ταμείο Φωκίδος τα φορτηγά οχήματα της φωτογραφίας;...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου