Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2022

ΦΩΚΙΔΑ : ΤΟ ΑΛΤΣΧΑΪΜΕΡ, Η ΠΑΡΑΠΛΗΡΟ-ΦΟΡΗΣΗ, Η ΚΑΠΗΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ...ΒΑΠΤΙΣΙΑ - άρθρο του Σάββα Γιαννοσπύρου

 

«Ο θρίαμβος των δημαγωγών είναι βραχύβιος. Τα ερείπια όμως είναι αιώνια!!»

Τα τελευταία (ιδιαίτερα) χρόνια ,σε αυτό τον «ευλογημένο τόπο» , συνέχεια και συστηματικά «εξαγγέλλονται , μελετούνται. εντάσσονται και ες αεί …..«εκτελούνται» έργα».

Το πιο ανούσιο και ενοχλητικό όμως είναι ότι διαχρονικά εκδίδονται αφειδώς «ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ» με «πανηγυρικούς» για την «ένταξη έργων», χωρίς ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ για το νομό, παρουσιάζοντας ένα «επικοινωνιακό παράδεισο» , μιας «εικονικής πραγματικότητας» !!

Καμαρώνουν ,συνεχώς, ότι είναι οι «δημιουργοί» μιας μοναδικής ευημερίας και ανάπτυξης ,που επί τόσα χρόνια οι ίδιοι σχεδιάζουν ,προγραμματίζουν και «κατά φαντασίαν» …….δημιουργούν!!

Ποτέ έως τώρα όμως δεν εξήγησαν , δεν ζήτησαν καν συγνώμη , το γιατί η Φωκίδα πρέπει να «πληρώσει ακριβά» , τόσο στο παρόν όσο και στο μέλλον, αυτά τα πολλά και χαμένα χρόνια!!

Ποτέ δεν έκαναν, όλοι όσοι είχαν την εξουσία, τη παραμικρή αυτοκριτική για την ερήμωση και την συρρίκνωσή της ,για τη διαρκή και μεγάλη ανεργία , για τη μαζική και «ποιοτική μετανάστευση» (τελευταία ιδιαίτερα των νέων και των επιστημόνων), για την εξαθλίωση και το μαρασμό της!!

Βασικές υποδομές , είτε δεν ξεκίνησαν καν , είτε έμειναν στη μέση «σκελετοί» !!

Χαρακτηριστικό παράδειγμα για τη περιοχή είναι η «Άρδευση του ελαιώνα» ,που μετά από τόσα χρόνια τη «παραπέμπουν» (χωρίς σοβαρές δεσμεύσεις υλοποίησης) στο…….2025 !!

Για το έργο της «πεδιάδας του Μόρνου» δεν χρειάζονται λόγια ,γιατί αποτελεί «κρατική ντροπή» εκτός…… «συναγωνισμού» !!

«Όνειδος» αποτελεί και ο «άξονας» Άμφισσας-Λιδωρικίου που παραμένει ημιτελής, σε απαξίωση και με εμφανή τα «σημάδια» καταστροφής!! ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ η συνέχιση αυτού του έργου ,επειδή (μάλλον) νομίζουν ότι έχουν «δεδομένη» τη ΔΩΡΙΔΑ, που ψηφίζει…. «παραδοσιακά»!! Διέθεσαν όμως 2,5 εκατομμύρια ΕΥΡΩ (λόγω μάλλον «ευλογίας»)για άλλο «μοναστηριακό» δρόμο!!

Αγανάκτηση προκαλεί ,επίσης, ότι δεν επιδεικνύουν ΚΑΝΕΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ,δεν κάνουν ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ για τον επικίνδυνο – «θανατηφόρο» ΒΑΣΙΚΟ ΑΞΟΝΑ «Ιτέα-Ναύπακτος» που παραμένει. δυστυχώς, σχεδόν όπως τον έφτιαξε η «Δικτατορία» , με τη τότε «ΜΟΜΑ» και το «ΣΚΑΠΑΝΕΑ»!!!!Τα πλέγματα μάλιστα από το φθαρμένο μπετόν στα τούνελ της «Χαμοπάσας» να έχουν ήδη «εμφανιστεί»!! Ελέγχθηκε άραγε ,πρόσφατα, η κατάστασή τους και εάν είναι ασφαλής η διέλευσή τους ;;;; !!!!

ΑΝΑΦΟΡΑ (ούτε μνεία) ,επίσης, δεν κάνουν και για τον πιο κρίσιμο - «κομβικό» οδικό άξονα «Ιτέας-Ζεμενού-Λιβαδειάς-Εθν. Οδού» (με νέα χάραξη και παράκαμψη Δελφών-Αράχωβας) που θα αποτελέσει (πράγματι) το ΒΑΣΙΚΟ ΠΥΛΩΝΑ διασύνδεσης –επισκεψιμότητας-δραστηριοτήτων-ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ και με πολλαπλασιαστικά οφέλη για την ευρύτερη περιοχή) !!

Γιατί λοιπόν αυτή η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΔΟΣ (με επέκταση από Κάστρο ή Θήβα μέχρι Αντίρριο, όπου θα «συναντήσει» την «ΙΟΝΙΑ») να μην ονομαστεί (και να διεκδικηθεί σαν ΒΑΣΙΚΟ ΕΡΓΟ από τους εκπροσώπους Βοιωτίας-Φωκίδας-Αιτ/νίας) ως «ΔΕΛΦΙΚΗ ΟΔΟΣ-DELPHI ROAD» και να αποκτήσει τη σπουδαιότητα και την «ισοτιμία» με άλλες βασικές οδούς της Ελλάδας (π.χ. «ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ», «ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ»,κλπ) ;;!!

Η επικοινωνιακή «καταιγίδα», όμως, των εκφραστών της σημερινής κυβέρνησης ξεπέρασε κάθε όριο κυβερνητικής προπαγάνδισης !!

Άγνοια και αχρείαστη υπερβολή παρατηρούμε (και) στις πρόσφατες ανακοινώσεις της «ανιστόρητης» κομματικής οργάνωσής της και των στελεχών της!! Μόνο έτσι μπορούν να εξηγηθούν οι ανεξέλεγκτες-ασύστολες «κορώνες» για (δήθεν) «τα μεγαλύτερα έργα των τελευταίων 50 ετών» και για «εκκίνηση της σύγχρονης αναπτυξιακής ιστορίας στο νομό» κ.λ.π. !!

Δεν αντιλαμβάνονται ότι , με τις ανεκδιήγητες ανακοινώσεις τους, όχι μόνο αγνοούν αλλά και προσβάλλουν τη διαχρονική συμβολή - προσφορά των μελών και στελεχών όλων των κομμάτων στο νομό καθώς και των προηγούμενων βουλευτών και στελεχών του ίδιου κόμματός τους;;!!

Η περίπτωση «διαγραφής» της συμβολής,στη «Δρομολόγηση»του έργου «Μπράλος-Αντίρριο», του υφ/γού Γ.Μαγκριώτη & βουλ. Α. Παπαθανάση (ΠΑ.ΣΟ.Κ./2010) καθώς και των καθοριστικών ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ «Περιβα/ντικών Όρων» του υπ/γούΓ.Μανιάτη (Α.Παπαθανάση) & βουλ. Α.Μανδρέκα (ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ/Σαμαρά 2014) & του υπ/γού Π.Σκουρλέτη(ΣΥΡΙΖΑ/2016) είναι χαρακτηριστική !!

Το πιο κωμικοτραγικό είναι ότι απαξιώνουν (ακόμη πιο πολύ) «τον ίδιο τους τον εαυτό» , αφού ξέχασαν ότι μας εκπροσωπούσαν πριν λίγα χρόνια και φυσικά ήταν πάλι οι ίδιοι στα «πράγματα» , σε βασικές – «αναπτυξιακές» κυβερνητικές μάλιστα θέσεις !!!!

Δεν γνωρίζουν ότι παραμένει αναξιοποίητη – «πεταμένη» ολοκληρωμένη μελέτη (Δ.Θάνος-Κ.Λαλιώτης/2002) με «ΝΕΑ ΧΑΡΑΞΗ-ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ» (δύο λύσεων), με διαχωρισμό των κατευθύνσεων κίνησης και το σπουδαιότερο, τούνελ 3,5 χιλιομέτρων (με ξεχωριστή μελέτη) στη περιοχή «51ο χλμ» καθώς και παράκαμψη στη περιοχή της «Σκίτσας» (άλλη χάραξη και πριν την επικίνδυνη στροφή της «Αγίας Τριάδας»)προς«Κουνουκλιά»-«Βίνιανη»-«51χλμ»-«Τούνελ»;;!!

Ξέχασαν τη «παροιμιώδη» ανικανότητά των σημερινών «Σωτήρων» (όταν πάλι κατείχαν θέσεις «ευθύνης») να «κατορθώσουν» κυριολεκτικά την ΑΠΕΝΤΑΞΗ του ιδίου έργου από το Γ΄ΚΠΣ, δηλαδή την ευρωπαϊκή χρηματοδότηση του ΔΙΑΓΩΝΙΟΥ-ΚΥΡΙΟΥ ΑΞΟΝΑ «Λαμία – Άμφισσα - Ιτέα – Ναύπακτος», που υπήρχε επίσημα στο τελικό ΕΘΝΙΚΟ ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ,της «δικιάς» τους μάλιστα κυβέρνησης (Γ. Σουφλιάς-Ν.Δ/2008) ;;!!

Αγνοούν ή εσκεμμένα αποκρύπτουν ότι αυτός ο ΑΞΟΝΑΣ ήταν προγραμματισμένος και επιλεγμένος (με «ΝΕΑ ΧΑΡΑΞΗ») ως «Κύριος Χερσαίος Άξονας Ανάπτυξης» και «χάθηκε» (από τότε) οριστικά «ως Ευρωπαϊκού τύπου ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ» από τους «Φωστήρες» τους ;;!!

Έφτασαν μάλιστα (και τότε) να καπηλευθούν(κόβοντας τη «κορδέλα») και την ολοκλήρωση της «Παράκαμψης Γραβιάς», ένα έργο που σχεδίασαν, «έτρεξαν», υλοποίησαν άλλοι (Δ.Θάνος /2003) !!!!

Πανηγυρίζουν δηλαδή σήμερα για την παλαιότερη «μνημειώδη» ανικανότητά τους ,που μετέτρεψαν-υποβάθμισαν ένα «ΚΥΡΙΟ ΑΞΟΝΑ» σε δρόμο δευτερεύουσας σημασίας ;;!!

Οι σημερινοί Δήμαρχοι Δελφών & Δωρίδας καθώς και οι υπόλοιποι αιρετοί (και θεσμικοί) όλων των «βαθμίδων» ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΤΙ , τα τελευταία χρόνια , Η ΦΩΚΙΔΑ ΟΠΙΣΘΟ-ΔΡΟΜΕΙ (πέραν ότι απαξιώνουν και αυτούς οι αναφορές των Δελτίων Τύπου) και ότι οι πρόχειρες, ημιτελείς και «εμβαλωματικές» παρεμβάσεις σημαντικών έργων για την περιοχή, «ενταφιάζουν» οριστικά την όποια προοπτική οικονομικής και κοινωνικής ανάτασης - ανάπτυξης ;;!!

Αλήθεια γιατί οι εκπρόσωποι του Α΄& Β΄ βαθμού «αυτοδιοίκησης» δεν εκδίδουν τα γνωστά «Δελτία Τύπου» (με τις ωραίες «φωτογραφικές» παρεμβάσεις τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!!) και να τονίσουν αυτό το «μεγάλο άθλο» , αφού χειροκροτούσαν με ενθουσιασμό (όρθιοι και εν μέσω «Κορονοϊού») σε αυτή τη θεσμική(;!) - «κυβερνητική» φιέστα της Άμφισσας ;;!!

ΟΛΟΙ ,μάλλον, ενδιαφέρονται μόνο για «επικοινωνιακού» τύπου παρεμβάσεις και για

ΔΗΜΟ-πληρωμένα «θεάματα» (ο «άρτος» έχει ,προ πολλού, γίνει… σπάνιος για το νομό) ;;!!

Πότε άραγε θα τοποθετηθούν ΔΗΜΟΣΙΑ όσοι είχαν θέσεις ευθύνης και εξουσίας( όλα αυτά τα χρόνια) και απαξιώνονται ,συνολικά και ολικά, από τους σημερινούς «Θεόσταλτους Μεσσίες» ;;!!

Ως πότε θα επικρατεί αυτή η ιδιότυπη, θεσμική ,πολιτική, κοινωνική «υπνηλία» και «σιωπή»;;!!

Είναι ή δεν είναι αλήθεια, ότι ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ σε αυτό το ΕΡΓΟ σχεδιασμός - χάραξη «ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥ», για σύνδεση Θερμοπυλών - Αντιρρίου , με νέα οδό δύο διαχωρισμένων κατευθύνσεων (όπως προβλεπόταν το 2002,2008),παρά μόνο «ΒΕΛΤΙΩΣΗ» ;;!!

Σχεδιάζονται ή δεν σχεδιάζονται διαπλατύνσεις ή ευθυγραμμίσεις (με μικρές γέφυρες & σύντομες σήραγγες),«ισόπεδοι κόμβοι» και ενιαίο οδόστρωμα- «δίϊχνης διατομής»(β2σ) ,11μέτρων + 2 ΛΕΑ χωρίς «διαχωριστική νησίδα» (οι 2 Λωρίδες Έκτακτης Ανάγκης είναι1,5μ+1,5μ=3μέτρα);;!

Τη «πατρότητα» μάλιστα αυτής της «αναβάθμισης» (υποβάθμισης στην ουσία) διεκδικεί και ο ΣΥΡΙΖΑ(!!) , που το είχε «καταγράψει»(!!;;) ως έργο «Προώθησης Περιφερειακής Κινητικότητας & Ανάπτυξης» στο ΕΘΝΙΚΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ (ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ/Ιούνιος 2019)!!

«Συνυπογράφει» έτσι τον εμπαιγμό του λαού της Φωκίδας ,με το να μην ομολογήσει, ευθέως, ότι πρόκειται για μια «εναλλακτική διαδρομή» με «αναβάθμιση» της υφιστάμενης οδού !!

«Επί των ημερών του» ,μάλιστα, υπογράφτηκε η «Προγραμματική Σύμβαση» μεταξύ Υπ/γείου Υποδομών & Περιφέρειας (Αύγουστος 2017/Κ. Μπακογιάννης – Χ.Σπίρτζης) για την υλοποίηση του κομματιού 4,7χλμ , «Τέλος Παράκαμψης Γραβιάς – Ισόπεδος Κόμβος Μεταλλείων Βωξίτη» με χρηματοδότηση 15.000.000 ΕΥΡΩ της Περιφέρειας (Μάιος 2019) που ΘΑ….. ξεκινήσει φέτος , μετά την ανάθεσή του έργου στον 2ο μειοδότη (και τις απαλλοτριώσεις) !!

Ισχύει ή δεν ισχύει, ότι τώρα (Δεκέμβριο 2021!!) ξεκίνησε η «απρόβλεπτη» διαδικασία απαλλοτριώσεων που ΘΑ αρχίσει τόσο στο 1ο μικρό τμήμα του έργου 7,3 χλμ, «Μπράλος-Αρχή παράκαμψης Γραβιάς» όσο και στο 2ο «προβληματικό» 16,7 χλμ «Ι.Κ. Μεταλλείων Βωξίτη-Άμφισσα» και ότι μετά την κατάθεση των «Τεχνικών Δελτίων» & της «Οικονομοτεχνικής Μελέτης»,ΘΑ αρχίσει η αξιολόγηση των προσφορών των εταιριών«(Ξανά)Μελέτης-Κατασκευής»;!

Στην ουσία ,δηλαδή, ΘΑ αρχίσει το «ενδιάμεσο» υπο-τμήμα (4,7χλμ) της «Περιφέρειας» και ΘΑ περιμένουμε , μάλλον προεκλογικά το…. 2023(;!),τα δύο άλλα υπο-τμήματα (7,3+16,7χλμ)!!

Ο φίλος Τοπ/φος Μηχ/κός & πρ. Πρόεδρος του Τ.Ε.Ε. Στ. Ελλάδας κ. Στέλιος Ζαχαρόπουλος έγραψε (μεταξύ άλλων χρήσιμων) πριν λίγες μέρες για τον οδικό άξονα «Λαμία- Άμφισσα- Αντίρριο» :

«Η αναποτελεσματικότητα των επιλογών στα πλαίσια κατασκευής του οδικού άξονα είναι δεδομένη. Έφταιξαν σίγουρα οι χρηματοδοτικές μας αδυναμίες, συνέβαλαν σε μεγάλο βαθμό και οι διοικητικές μας ανεπάρκειες, ίσως και ο πολιτικός ωχαδερφισμός κάποιων. Αρκούν όμως αυτά για να φθάνουμε στην ανατροπή όλων όσων μέχρι σήμερα ιεραρχήθηκαν και να οδηγούμαστε το σύστημα «μελέτη-κατασκευή» για την απόκτηση της υποδομής ;;!!

Χωρίς καμία νύξη ή την ελάχιστη αποτίμηση σε ότι αφορά τις προηγούμενες (άκαρπες ή όχι και σε ποιο βαθμό ;) κοστολογημένες προτεραιότητές μας;;!!

Θα ισχυρισθούν πιθανά κάποιοι ότι τέτοιες σκέψεις είναι «ψιλά γράμματα» και ότι στη χώρα μας οι ανατροπές είναι συνηθισμένο φαινόμενο. Ίσως. Πρέπει όμως να ληφθεί υπόψη ότι πίσω από αυτά πάντα υπάρχει και θεωρείται απαραίτητο να συνεκτιμάται μία παράμετρος που λέγεται «κόστος», στα πλαίσια των βέλτιστων τεχνο-οικονομικών επιλογών για τα έργα και διασφάλισης της προστασίας του δημόσιου συμφέροντός μας»!!

Ας μας εξηγήσουν ,λοιπόν ,όλοι μαζί οι «ομογάλακτοι» της τοπικής εξουσίας,οι «όμαιμοι» θεσμικοί «οικοδεσπότες»(;!) και οι γνωστοί «Ηρακλείς του Φωκικού Στέμματος», γιατί θριαμβολογούν;;!!

Για το έργο άλλων, ή για τις «πεταμένες» κοστοβόρες μελέτες ,που συνολικά στοίχησαν (από το 2009 -2016) 4.870.801,65 ΕΥΡΩ και ούτε καν «αποτιμήθηκαν»(!!;;) και γι΄ αυτό οδηγήθηκαν στη «τμηματική»(;!) ένταξη του έργου με το «γνωστό» σύστημα «(Ξανά)-Μελέτης – Κατασκευής » ;;!!

Νομίζουν ότι οι «φιέστες» των «πιστών» χορηγών, με προβολή «διαφημιστικών» ολιγόλεπτων «τρέιλερ» (με χρήση μάλιστα των drones) ,με απουσία όμως «διαβούλευσης-ενημέρωσης» των αρμόδιων (ιδιαίτερα των τεχνικών) φορέων και με «απαγόρευση» ερωτήσεων- διευκρινήσεων (για το τι θα φτιάξουν(;!) θα καλύψουν τη διαχρονική πολιτική τους «γύμνια» στο νομό Φωκίδας ;!

Ας μας ενημερώσουν ποια «προστιθέμενη αξία» έφεραν στο τόπο μας οι «κινήσεις» τους καθώς και η «εσωτερική» τους κομματική προσήλωση και συνεργασία όλο αυτό το χρονικό διάστημα ;;!!

Μόνο «ανεμογεννήτριες» (όπως παλαιότερα «νταμάρια») θα «φυτεύονται» στη Φωκίδα;;!!.

Στο άγχος και την αγωνία τους ,λοιπόν, να επιδείξουν «έστω και ένα ΜΕΓΑΛΟ δικό τους έργο», έφτασαν να επιδίδονται σε αχρείαστες μεγαλοστομίες-υπερβολές και πρωτόγνωρες ιστορικές ανακρίβειες ακυρώνοντας την όποια θετικότητα-ωφελιμότητα προσδίδει στη περιοχή ακόμα και αυτή η «αναβάθμιση- βελτίωση» (όταν και εφόσον ολοκληρωθεί) του αναφερόμενου δρόμου !!

Τέλος (για να θυμούνται οι παλαιότεροι και να μαθαίνουν οι νεότεροι),τους υπενθυμίζουμε (επειδή μας προκάλεσαν) ότι ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ έγιναν (μεταπολιτευτικά) στο νομό και φέρουν τη «σφραγίδα» άλλων κυβερνήσεων και (όλα) με τη προσπάθεια ανιδιοτελών (και πολλών) προσώπων , γιατί τότε πράγματι «άρχισε η σύγχρονη αναπτυξιακή ιστορία στο νομό» !!

(είμαστε στη διάθεσή τους να τους ενημερώσουμε ποια έργα έγιναν, πότε και από ποιούς….)

Επισημαίνουμε όμως ότι εκείνη τη περίοδο έγινε (πέραν των άλλων βασικών έργων που έγιναν, σε όφελος του «δικαιούχου» λαού της Φωκίδας) το μεγαλύτερο-σπουδαιότερο «έργο όλων των εποχών» (και μάλιστα πρώτο τότε σε όλη την Ελλάδα) το νέο ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΜΦΙΣΣΑΣ (Κ.Μπακογιάννης-Σ.Αλεξανδρής/ΠΑ.ΣΟ.Κ./1984-89) πουΤΩΡΑ, (παρά τη διαρκή και «θανατηφόρα» πανδημία) συστηματικά-μεθοδικά με τη πολιτική τους το απαξιώνουν και το «αποψιλώνουν», θέτοντας (δυστυχώς) σε κίνδυνο την υγεία αλλά και την ίδια τη ζωή των πολιτών !!

RESPECT (ΣΕΒΑΣΜΟΣ) λοιπόν (όπως ξαναγράψαμε) ,σε όλους όσους (ανεξαρτήτως θέσης, κυβέρνησης και κόμματος) προσέφεραν διαχρονικά σε αυτό το «πολύπαθο τόπο» , με αίσθημα πατριωτικής ευθύνης και με λειτουργία υπηρεσιακής ,πολιτικής σεμνότητας , εντιμότητας και κυρίως αποτελεσματικότητας !!

«Ο θρίαμβος των δημαγωγών είναι βραχύβιος. Τα ερείπια όμως είναι αιώνια!!»

(Charles Péguy, 1873-1914, Γάλλος ποιητής και συγγραφέας)

«ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ» & «ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ»!!

Άμφισσα, Ιανουάριος 2022 (Επισυνάπτεται σχετικό φωτογραφικό υλικό)

Σάββας Λ. Γιαννοσπύρος

Πολίτης* (σύμφωνα με τον «Αριστοτέλη») της Φωκίδας.

* (Τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο, για όσους πιθανά ανησυχούν, επικρίνουν , χαρακτηρίζουν, εντάσσουν, αναρωτιούνται,…….!!)





10 σχόλια:

  1. Καλό είναι, όταν τελειώσει το κακό του κορωνοϊού 9από την άποψη των όποιων περιοριστικών μέτρων που δεν επιτρέπουν δημόσιες διαβουλεύσεις) κάποιοι φορείς να πάρουν την πρωτοβουλία για οργάνωση μίας ημερίδας ή ενός μεγαλύτερου συμποσίου, με θέμα αυτόν τον πολύπαθο, όπως καταλαβαίνω, οδικό άξονα, αλλά και τα γενικότερα αναπτυξιακά έργα της Φωκίδας, ώστε να υπάρξει ευρύτερη πληροφόρηση των πολιτών και όχι μία ανταλλαγή άρθρων ή ανακοινώσεων, που δεν μπορούν να παρουσιάσουν μία ολοκληρωμένη και κυρίως τεκμηριωμένη εικόνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζεται. Θα μετατραπεί σε προεκλογική ομιλία της Νέας Δημοκρατίας.

      Διαγραφή
  2. ΣΑΒΒΑ ΣΕ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ Η ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟ Ή ΓΙΑ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε έτσουξαν οι αλήθειες;

      Διαγραφή
    2. Σε όλα αυτά τα στοιχεία που διαβάζουμε αυτό έχεις να σχολιάσεις;ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΣΟΥ

      Διαγραφή
  3. ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟΥ 2006 ΕΊΧΕ ΦΕΡΕΙ Ο ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΥΠ ΟΙΚ ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ ΤΑ 120.0000 ΕΚ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ ΣΕ ΙΤΕΑ ΚΑΙ ΑΜΦΙΣΣΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΟΠΕΡΑ ΕΙΧΑΝ ΤΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΣΣΑ -ΣΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΟ ΕΛΕΓΑΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΕΤΡΕΧΑΝ- ΠΩΣ ΔΑΚΡΥΖΑΝ ΟΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΧΟΝΤΑΝ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. Ο ΜΠΟΥΓΑΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΑΛΙ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΟΤΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα έργα που τελείωσαν οι Κυβερνήσεις Καραμανλή είχαν σχεδιαστεί ή και ξεκινήσει επί δικτατορίας. Τα περισσότερα έργα έγιναν από το ΠΑΣΟΚ τη δεκαετία το '80. Ήταν τυχεροί κάποιοι δήμαρχοι και βουλευτές της ΝΔ που τα εγκαινίασαν όταν τελείωναν ή τελείωναν. Στη συνέχεια έργα είδαμε στις δύο θητείες του Α. Καραχάλιου σαν Νομάρχη 1995-2002. Φιλότιμες οι προσπάθειες και να μην το ξεχνάμε και του αείμνηστου Τάκη Ανδρίτσου. Αλλά τον έφαγαν από υποψήφιο Νομάρχη. Οι τότε της Ρηγίλης γνωρίζουν το γιατί. Μετά είχαμε το ΠΑΜΦΩΚΙΣ και τα Τουμπανάρια. Από τον Βουλευτή κο Μπούγα αξίζει μόνο το πρόγραμμα του παραδοσιακού ελαιώνα. Οι της ΝΔ μας χόρτασαν λόγια και μερικά φορτηγά μελέτες Το ίδιο θα γίνει και τώρα. Η παρέμβαση του κου Γιαννοσπύρου λέει αλήθειες και πονάει την γαλάζια παρεούλα. Μια παρεούλα που προσπαθεί να κρατήσει τα ποσοστά της ΝΔ στη Φωκίδα αλλά και αυτή όσο πάει αποσυντίθεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επιτέλους μια θαρραλέα φωνή για την Φωκίδα με στοιχεία για να μην ξεχνούν οι μεγαλύτεροι και να μαθαίνουν οι νεότεροι.
    Μπράβο πολλές φορές κ. Σαββα Γιαννοσπύρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μετά την αναλυτική και τεκμηριωμένη τοποθέτηση του κυρίου Γιαννοσπύρου δεν άργησαν να φανούν οι πρώτες αντιδράσεις πανικού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή