Ευθύμιος Καλεντέρης
Τις τελευταίες του δοκιμές πραγματοποιούσε εδώ και λίγες ημέρες. Κι αφού έκαμε όλους τους ελέγχους, άρχισε να τροχοδρομεί για την αρχή του 00', χωρίς να κατεβάσει καθόλου flaps. Και σήμερα, ημέρα Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου του 2021, πήρε την άδεια για το τελικό του "take off". Όχι όμως από τον Πύργο Ελέγχου, αλλά από τον κλειδοκράτορα-αρχιμηχανικό, εκεί επάνω.
Έφυγε. Και στο 251 Γ.Ν.Α., ακόμη τον περιμένουν, για να πάρει τα αποτελέσματα από τις τελευταίες εξετάσεις του...
"Ψυχούλα" ο Μάκης. Με "πατημένα" τα 80 και να μην λέει να κατεβάσει τις στροφές του κινητήρα του κάτω από το 90% της ισχύος του. Ακούραστος και πάντα με την καλύτερη διάθεση σε ολόκληρον τον περίγυρό του.
Γεννημένος για να "αφουγκράζεται" τις μηχανές των αεροσκα-φών, να τις αισθάνεται, να αναπνέει μαζί τους. Μεγαλωμένος με τον ιδρώτα της αγωνίας για το ασφαλές "πέταγμα" μιας μάζας σιδερικών, είτε αυτές λέγονται Τ-33, είτε F-5 είτε F-104. Κι αφοσιωμένος μια ζωή, στην χωρίς όρια και ωράρια φροντίδα, για το ετοιμοπόλεμο των σιδερένιων πουλιών της Πολεμικής Αεροπορίας, όπου κι αν υπηρετούσε. Δεν ήταν δε παράξενο, το να τον παίρνουν μαζί τους οι ιπτάμενοι των Μοιρών και να δοκιμάζουν μαζί του στον αέρα, τα μετά από επισκευές ή επιθεώρηση αεροσκάφη.
Από το Χρισσό ήταν ο Μάκης, όπου και το σπίτι του. Κατετάγη κατόπιν εξετάσεων στην ΣΤΥΑ, σχεδόν έφηβος κι από τότε, η Πολεμική Αεροπορία ήταν το γραφείο του, το εργαστήριό του και το σπίτι του. Έγινε ολόκληρη η ζωή του. Απεστρατεύθη δε, με τον βαθμό του Αντισμηνάρχου. Ενώ αφήνει πίσω του έναν υιό (η κόρη του έχει "φύγει" προ διετίας), εγγόνια και δισέγγονα.
Ήταν γνωστός και εκτιμώμενος από όλους στην ευρύτερη περιοχή μας. Για αυτό και τον ήξεραν όλοι, ως ο "Μάκης ο Χρισσαΐτης". Για εμάς όμως τους φίλους του, ήταν απλά ο Μάκης. Ο Μάκης ο φίλος μας.
Στα σύννεφα από σήμερα ο φίλος μας. Καλό του ταξείδι...
Θυμιάρα Καλό σου Ταξίδι.......
ΑπάντησηΔιαγραφή