Fast Track
Ιτέα - Παραλιακή Λεωφόρος London - Abbey Road
Βεβαίως, στην "ανεξαρτησία" των κινήσεων της Λιμενικής Επιτροπής, εμπλέκονται και τα Υπουργεία Εμπορικής Ναυτιλίας και Οικονομικών, με αποτέλεσμα, τα οποιαδήποτε οικονομικού ή αναπτυξιακού ενδιαφέροντος διαδικαστικά ζητήματα (προβλήματα) για τον λιμένα Ιτέας, να "σκαλώνουν" στα γρανάζια του τέρατος της ελληνικής γραφειοκρατίας (όρα Μαϊάμι).
Με δεδομένο δε, ότι δεν υπάρχουν υποδομές εντός του Λιμενικού Ταμείου για την λογιστική και τεχνική υποστήριξή του, είναι λογικό να απευθύνεται σε ιδιώτες παρόχους μέσω αναθέσεων, για την εξυπηρέτηση των τρεχουσών αναγκών του (όπως η καθαριότητα).
Εδώ όμως έχουμε μια ειδική περίπτωση αναθέσεως έργου :
Ο πρόεδρος της Λιμενικής Επιτροπής, έφερε ως θέμα στην Επιτροπή, για την ανάγκη καλωπισμού κ.λ.π. της χερσαίας ζώνης του λιμένα Ιτέας, το αίτημά του για δαπάνη 8.400 ευρώ, η οποία ενεκρίθη τελικά (ΑΔΑ Ω2ΡΟΟΡ0Θ-Φ10 απόφαση 23/2019) από τα μέλη, με εξουσιοδότηση προς τον πρόεδρο, να εύρη τον ανάδοχο του έργου. Και όντως, στις 29-7-2019, η Λιμενική Επιτροπή (22 ημέρες πριν από την έναρξη και ολοκλήρωση του "έργου"...) εγκρίνει την ανάθεση, όπου μεταξύ των άλλων, θα κατασκευασθούν και 7 διαγραμμίσεις για πεζούς στην παραλιακή λεωφόρο. Ιδού και το σχετικό απόσπασμα από την απόφαση της Επιτροπής (την απόφαση ολόκληρη, δημοσιεύουμε στο τέλος του άρθρου)
Για την ιστορία και μόνον, να σημειώσουμε ότι :
- Ο ανάδοχος του έργου είναι εργολάβος δημοσίων και δημοτικών έργων, με αρκετές αναλήψεις έργων κατά την τελευταία 5ετία, εντός και από τον Δήμο Δελφών
- Είναι ο ίδιος με την ανάθεση από την τέως αντιδήμαρχο Μαίρη Ανδρεοπούλου, της παρασκευής 215m3 σκυροδέματος και την μεταφορά άλλων 10.339m3 επίσης σκυροδέματος για τις ανάγκες των Δ.Ε. Καλλιέων, Γραβιάς και Παρνασσού. Ποσότητες οι οποίες ακόμη ...αγνοούνται στην Δ.Ε. Παρνασσού και για την αναζήτηση των οποίων, έχει ασχοληθεί και ο Συνήγορος του Πολίτη, αλλά με παρατεταμένη ...σιωπή ως απάντηση ακόμη, από τον Δήμο Δελφών.
(σημείωση Επίκουρου : Το πλοιάριο το οποίο μεταφέρει μετάλλευμα βωξίτη από το Λαρνάκι στο Αλουμίνιον της Ελλάδος, έχει χωρητικότητα περίπου 3.000m3. δηλαδή, για να μεταφέρει 10.339m3 σκυροδέματος, θα πρέπει να κάνει 3 (τρία) δρομολόγια. Άραγε, πόσες κινητές μπετονιέρες θα χρειασθούν για να μεταφερθούν (από ποιό μέρος;) αυτά τα 10.339m3 σκυροδέματος;...)
Η "νέα" διάβαση πεζών, απέχει περί τα 15 μέτρα από την ευρισκόμενη από ετών διάβαση στην ανατολική γωνία του οικοδομικού τετραγώνου (παρακάτω φωτογραφία). Συνεπώς, η χρηστικότητά της (της νέας), αφορά ελάχιστους και η ύπαρξή της μάλλον αγνοείται από τους πεζούς, οι οποίοι εν πάση περιπτώσει, συνηθίζουν να διασχίζουν την παραλιακή λεωφόρο από οποιοδήποτε σημείο και όχι υποχρεωτικά από τις διαβάσεις πεζών. Απλά μια διαγραμμισμένη διάβαση πεζών, είναι απαγορευτικό σημείο για στάθμευση οχημάτων, επ' ωφελεία και χρήση βεβαίως, των ένθεν κακείθεν του οδοστρώματος καταστημάτων.
Με αφορμή "αυτό", οφείλουμε να υπενθυμίσουμε την διαμάχη τέως επιχειρηματία στο κέντρο της πόλεως, με τους οδηγούς ΤΑΞΙ, τους σταθμεύοντες στο νότιο μέρος του καταστήματός του, η κατάληξη της οποίας ήταν, μετά από παραστάσεις, επιστολές και αντιδικίες, να αποφασισθεί η απαγορευτική για τα ΤΑΞΙ διαγράμμιση του οδοστρώματος, μόνον για μία θέση, εκεί όπου ήταν το κατάστημα του ενισταμένου καταστηματάρχη. Τότε. Τώρα;...
Παραθέτουμε μερικές φωτογραφίες από διαγραμμίσεις διαβάσεων πεζών, οι οποίες υπάρχουν από πολλών ετών στην παραλιακή Λεωφόρο της Ιτέας.
Σημειώνοντας απλώς ότι :
- Το να σχηματίζονται οι διαγραμμίσεις πεζών σε γωνίες οδών και πεζοδρομίων, είναι η καθιερωμένη παγκοσμίως τακτική (και σχεδιασμός) σε όλα τα πολιτισμένα κράτη, του δυτικού και του ανατολικού ημισφαιρίου. Στα οποία κράτη συμπεριλαμβάνεται και η Ελλάδα μας. Συνεπώς, του παγκοσμίου κανόνος ακόλουθος, είναι και η πόλη μας, η Ιτέα. Εκτός εάν κάποιος/κάποιοι, έχουν διαφορετική άποψη για την ορθότητα του μέτρου και την "διορθώνουν" κατά το δοκούν!...
- Δεν υπάρχει άλλη "ενδιάμεση" διαγράμμιση οδοστρώματος για διάβαση πεζών, σε ολόκληρη την Ιτέα. Και ελπίζουμε να μην "ανοίξει η όρεξη" επιχειρηματιών στην παραλιακή λεωφόρο της Ιτέας και ζητήσουν κάτι ανάλογο για τις δικές τους "περιοχές"...
Και η σχετική απόφαση με την ανάθεση του "έργου" αντί του ποσού των 8.400 ευρώ
Για καμιά ράμπα ούτε λόγος...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσυ καλα τα λες...θα γίνει όμως κάτι για όλη αυτη τη σαπίλα που υπαρχει στον τόπο μας;;;
ΑπάντησηΔιαγραφή