(Αναδημοσίευση)
Γέμισε
μελωδίες από Δίστομο και Στείρι η Βουλή
των Ελλήνων! Η μικτή χορωδία Διστόμου
<<Αμβρυσσός>. και Στειρίου <,Στείριδα>>
κράτησαν όλο το μουσικό μέρος της
όμορφης εκδήλωσης του Συλλόγου Υπαλλήλων
της Βουλής για την εθνική εορτή της 25ης
Μαρτίου 1821, που συμπεριελάμβανε επίσης
μια υπέροχη ομιλία του γνωστού εικαστικού
και ενδυματολόγου Γιάννη Μετζικώφ,
πλαισιομένος από δεκάδες άνδρες και
γυναίκες του Λυκείου Ελληνίδων, με
όμορφες εθνικές ενδυμασίες από πολλά
μέρη της χώρας.
Η
αίθουσα της Ολομέλειας της Βουλής,
παρόντων του Προέδρου του Κοινοβουλίου
κ Ν. Βούτση, των τ.Προέδρων Αννας
Ψαρούδα-Μπενάκη και Απόστολου
Κακλαμάνη, νυν και τ. Αντιπροέδρων και
βουλευτών (κ.Σ Λυκουδης, Γ. Τραγάκης,
Γιώργος Μαυρωτάς,κ.α.),
στελεχών του Κοινοβουλίου, κ.α., συγκέντρωσε
το ενδιαφέρον όλων των υπαλλήλων, των
κοινοβουλευτικών συντακτών, των
συνεργατών των βουλευτών καθώς και
προσκεκλημένων.
Η
χορωδία Διστόμου -Στειρίου, με μαέστρο
τον Συνθέτη Αντώνη Μπαλή, ξεκίνησε την
εκδήλωση με το κοντάκιο του Ακάθιστου
Ύμνου Τη υπερμάχω, για να ακολουθήσει
ο χαιρετισμός του Προέδρου του Συλλόγου
των Υπαλλήλων της Βουλής κ Ιωάννη
Σιαμπάνη. Στην συνέχεια μίλησε ο Γιάννης
Μετζικώφ με θέμα <<Οι γενναίες μας
φορεσιές>>- ήταν μια εξαιρετικά
τεκμηριωμένη ομιλία για το τι φορούσαν
οι Ελληνες στις αρχές του 19ου αιώνα, τι
σήμαιναν τα ρούχα τους, τι εξέφραζαν,
τι υπηρετούσαν...<<Είναι οι φορεσιές
μας, οι ταυτότητες μας, τα καλά ρούχα
της ψυχής μας>>, έκλεισε την μακροσκελή
ομιλία του, καταχειροκροτούμενος.
Ακολούθησαν
πάλι η μικτή Χορωδία Διστόμου -Στειρίου
- με 4 μουσικά όργανα- τραγούδησαν τα
δημώδη τραγούδια << Σαράντα παλληκάρια
από την Λιβαδειά>> και <<Χαρά που
το 'χουν τα βουνά>> καθως και το έντεχνα
<<Μπάρμπα Γιάννη>> του Σταύρου
Ξαρχάκου- Νίκου Γκάτσου και η εκδήλωση
έκλεισε με τον Εθνικό Ύμνο, πάλι από την
Χορωδία.
Στο
τέλος η Πρόεδρος της Χορωδίας Διστομου
Γεωργία Σφουντουρη έδωσε στους αρμοδίους
της Βιβλιοθήκης της Βουλής βιβλία για
την περιοχή Διστόμου και Στειρίου μεταξυ
των οποίων και το Χρονικό της Σφαγής
του Διστόμου του Τάκη Λάππα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου