Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2016

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ...ΣΥΜΦΟΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΣΣΑ (άρθρο)




Κυκλοφοριακό προς απόσυρση !
Του Νίκου Δρόλαπα
ΟΤΑΝ ξεκινάς με την ένοχη επιλογή ενός μεγάλου ρουσφετιού για δυό – τρείς φίλους σου, αδιαφορώντας αν θα φέρεις στη πόλη σου τα πάνω κάτω, πρέπει να σου πει «κάποιος» : επί τέλους , φθάνει , ως εδώ ! Και αν αυτός ο « κάποιος » είναι οι συμπολίτες σου, εκείνο που οφείλεις να κάνεις είναι να το ξεχάσεις.
Αυτή η αλλοπρόσαλλη προχειρότητα που ο Δήμαρχος ντύνει με τον μανδύα της κυκλοφοριακής μελέτης διακοσμημένη με μελετητές και ινστιτούτα που κατέβασαν τον πήχη ως τα γόνατα,
δεν είναι, παρά το αρχικό σχέδιο που έφτιαξε ασύγγνωστα ο ίδιος ο Δήμαρχος προς χάρη των ημετέρων.
Ποιόν όμως να ξεγελάσει, ποιος πιστεύει πλέον λόγια του αέρα, για ’’αναπτυξιακή ώθηση’’ και άλλα τέτοια στερεότυπα, που δεν τα πιστεύει και δεν είναι σε θέση να κάνει;
Ο Δήμαρχος που σέβεται τη πόλη και τους Δημότες και δεν κυριαρχείται από πολιτικές σκοπιμότητες και συμφέροντα, πριν προχωρήσει σε αλλαγές στο υφιστάμενο κυκλοφοριακό έπρεπε να διερευνήσει, αν υπάρχει ανάγκη να γίνουν κάποιες βελτιώσεις.
Με ποιο κριτήριο αποφασίζεται η ανατροπή του υπάρχοντος κυκλοφοριακού ;
Διαφοροποιήθηκαν οι συνθήκες κυκλοφορίας ; αυξήθηκε η ροή των οχημάτων ; υπάρχει κυκλοφοριακός φόρτος ;
Τίποτα δεν έχει παρατηρηθεί από όλα αυτά. Αντίθετα, η κυκλοφοριακή και η αγοραστική κίνηση έχουν τόσο μειωθεί, που οι επαγγελματίες του κέντρου διαπιστώνουν ότι τα έσοδά τους συνεχώς μειώνονται. Και τώρα ανησυχούν ακόμη περισσότερο με τους ακατανόητους σχεδιασμούς του Δημάρχου για κλείσιμο των δρόμων, τη δημιουργία αμιγών πεζόδρομων και την απομάκρυνση των αυτοκινήτων.
Αυτό όμως, ουδόλως ανησυχεί τον Δήμαρχο και δεν ενδιαφέρει τους μελετητές, οι οποίοι απ΄ ότι φαίνεται, ασχολήθηκαν αποκλειστικά με την οδό Γιαγτζή και το θέλημα αυτό του Δημάρχου.
Δεν είδαν πόσο μπλέκει η κυκλοφορία και τα προβλήματα που δημιουργούνται από το κλείσιμο αυτού του κεντρικού δρόμου φουντώνουν, αφού οι γύρω δρόμοι δεν μπορούν να αποκαταστήσουν ούτε υποτυπωδώς τη κυκλοφορία ; Δεν κατάφεραν ούτε την οδό Γιαγτζή να πεζοδρομήσουν ολόκληρη και διακόπτουν τη πεζοδρόμησή της στους κάθετους δρόμους. Αυτό δεν αποτελεί ενδεικτικό στοιχείο της αδυναμίας ρύθμισης της κυκλοφορίας με κλειστή την οδό Γιαγτζή ;
Αλλά και γενικότερα, δεν είδαν ότι λείπουν τα σήματα ρύθμισης της κυκλοφορίας από τους περισσότερους δρόμους της πόλης ; Πώς είναι δυνατόν να έχουν πλήρη εικόνα της υπάρχουσας κατάστασης και οι επιλογές τους να στηρίζονται σε πραγματικά δεδομένα, χωρίς να επαναρυθμισθεί η λειτουργία του υφιστάμενου κυκλοφοριακού συστήματος ; Τότε και μόνον τότε, θα διαπίστωναν ότι το κυκλοφοριακό της πόλης δεν χρειάζεται καμία αλλαγή.
Δεν είδαν στο σχέδιο πόλεως που πήραν στα χέρια τους πόσοι δρόμοι παραμένουν ακόμη αδιάνοιχτοι από το σχέδιο πόλεως ; ( οι οποίοι δεν ανοίγουν για να μην ενοχληθούν οι φίλοι… ! )
Δεν είδαν το κυκλοφοριακό μπάχαλο που επικρατεί στο ΚΤΕΛ Φωκίδας, τη πρώτη εικόνα που βλέπουν οι επισκέπτες της πόλης, όταν τα λεωφορεία που εισέρχονται για επιβίβαση ή αποβίβαση επιβατών δεν μπορούν να πάρουν στροφή για να εξέλθουν και βγαίνουν με την όπισθεν, με όσους κινδύνους αυτό συνεπάγεται για τους ταξιδιώτες ;
Δεν είδαν τις ταχύτητες των πάσης φύσεως τροχοφόρων έμπροσθεν των Σχολείων και τους κινδύνους που διατρέχουν οι μικροί μαθητές τριών Σχολικών μονάδων στην οδό Γιδογιάννου, ώστε να συστήσουν στον Δήμαρχο το αυτονόητο, να ληφθούν τα ενδεικνυόμενα μέτρα ; Αυτό δεν είναι μέρος του κυκλοφοριακού ;
Δεν είδαν ότι έβαλαν τους πάγκους της ΛαΪκής αγοράς να στήνονται από τα μαύρα χαράματα στην είσοδο του μοναδικού ξενοδοχείου της πόλης για να διώξουν όσους επισκέπτες δεν μπορεί ο Δήμος να εκδιώξει διαφορετικά ;
Ο Δήμαρχος όμως ξέρει. Ότι το Πράσινο Ταμείο χρηματοδοτεί δράσεις για την εφαρμογή των σχεδίων πόλεως και τη διάνοιξη των δρόμων που προβλέπονται. Και το πρώτο που θα έπρεπε να κάνει ήταν να πάρει χρήματα από το Πράσινο Ταμείο για να ανοίξουν οι δρόμοι αυτοί, να αποδοθούν σε κοινή χρήση, να τακτοποιηθούν οι εκεί ιδιοκτησίες, ιδιαίτερα γύρω από το ΚΤΕΛ, όπου δεν έχει συνταχθεί η αντίστοιχη κυκλοφοριακή μελέτη ( τοπικά), βάζοντας τέλος στη μακροχρόνια ταλαιπωρία των ιδιοκτητών και των επισκεπτών της πόλης.
Αντίθετα, ο Δήμος παίρνει χρήματα από το Πράσινο Ταμείο για να αγορασθεί κτίριο φίλων του Δημάρχου και τώρα, να αγορασθεί οικόπεδο για στάθμευση πλησίον του Αρχαιολογικού Μουσείου, επίσης ημετέρου προσώπου.
Αντί λοιπόν ο Δήμαρχος να ασχοληθεί με τα καυτά προβλήματα της πόλης, αμέτι – μουχαμέτι, θέλει να κλείσει την οδό Γιαγτζή για να ευεργετήσει συγγενείς και φίλους, αυξάνοντας τη προστιθέμενη αξία της περιουσίας και των επιχειρήσεών των, σε βάρος του κοινού συμφέροντος και των κοινών αξιών της πόλης.
Και δεν είναι μόνο η οδός Γιαγτζή.
Στη πλατεία Ησαΐα, κλείνει η κυκλική κίνηση και ενοποιείται η πλατεία με παρακείμενο κατάστημα, ενώ προκαλούνται προφανείς ζημίες για άλλες γειτονικές επιχειρήσεις.
Στη πλατεία Εθνικής Αντίστασης, γίνεται ακριβώς το ίδιο με άλλο κατάστημα ΄΄ημετέρου΄΄ , ενώ ο βορινός δρόμος της πλατείας, αποκομμένος από την υπόλοιπη κυκλοφορία, θα διατίθεται σιωπηρά ως χώρος στάθμευσης…… της Γραμματέως του κ. Δημάρχου.
Στην οδό Παπαχρήστου και στη κάθοδο προς Εθνική Τράπεζα, για να ευνοήσει φίλους του, καταστρέφει άλλους επιχειρηματίες.
Όποια δημοτική πέτρα να σηκώσεις, θα δεις …αυτοπροσώπως το πελατειακό σύστημα!
Αυτή η ψευδομελέτη, αποτελεί μνημείο εξυπηρέτησης συμφερόντων.
Εκείνο που της αξίζει είναι να οδηγηθεί στην απόσυρση, προτού διαλύσει τη πόλη.-



3 σχόλια:

  1. Τόση σάλτσα στο κείμενο για να πει μόνο αυτό:
    ---------------------------------------------
    Δεν είδαν ότι έβαλαν τους πάγκους της ΛαΪκής αγοράς να στήνονται από τα μαύρα χαράματα στην είσοδο του μοναδικού ξενοδοχείου της πόλης για να διώξουν όσους επισκέπτες δεν μπορεί ο Δήμος να εκδιώξει διαφορετικά ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσο ξεπούλημα στη πόλη για τρείς χορτάτους ;

      Διαγραφή
    2. Στην ανοιχτή διαβούλευση ο Παναγιωτόπουλος πήρε ένα καλό μάθημα για να σταματήσει τις αθλιότητες που κάνει.

      Διαγραφή