Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015

''ΜΕ ΛΕΝΕ ΕΛΛΑΔΑ...''


Με λένε Ελλάδα


Σου μιλάω ψιθυριστά να μη μας ακούσουν.....
......
.....Πιάνουν το όνομά μου στο στόμα τους όλοι, διότι εγώ έγινα η πιο βρωμιάρα απ’ όλους. Είναι να τρελαίνεσαι, είναι να παραληρείς… 
Θα σου έγραφα κι άλλα, έχω πολλά να σου πω, αλλά θέλω να δω τώρα TV των εργολάβων και των εφοπλιστών, που με έχει αποβλακώσει τελείως.
Το μεσημέρι βλέπω κουτσομπολίστικα διότι εκεί δεν μιλάνε για εμένα και ξεχνιέμαι. Αποβλακώνομαι ακόμα πιο πολύ.
Έχω τα ωραιότερα στήθη που είναι σαν νησιά, τα ωραιότερα μάτια που είναι σαν θάλασσες, τα ωραιότερα οπίσθια που είναι σαν βουνά, αλλά δεν με γουστάρει πια κανένας. Διότι είμαι βρώμικη, με βίασαν όλοι.
Και δεν υπάρχει ΕΝΑΣ αρσενικός, ΕΝΑΣ πολιτικός να τους διαολοστείλει όλους αυτούς που με βιάσανε και να τους κλείσει φυλακή. Δεν υπάρχει ένας εισαγγελέας.
Τι να σου πω φίλε, είμαι εξουθενωμένη….

Παναγιώτης  Χριστοδουλάκης,
Πανεπιστημιακός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου