Η μεσαία ημι-υπόγεια διάβαση οχημάτων
Είναι εμφανή από καιρού, τα σημάδια πιέσεως τα οποία δέχεται από βορρά, το μεσαίο τούνελ από τα τρία, τα οποία έχουν κατασκευασθεί στην τοποθεσία "Χαμοπάσα" της εθνικής οδού, πλησίον της παραλίας των Αγίων Πάντων (Βίδαβη). Η κλίση των μεσαίων στηλών, είναι ορατή και δια γυμνού οφθαλμού, αλλά η απόκλισή τους από την κατακόρυφο, είναι πλέον και μετρήσιμη. Μια πρόχειρη κατασκευή ανέδειξε ότι, ένα κατακόρυφο σχοινί (δίκην νήματος της στάθμης), δεν ισαπέχει από την τσιμεντένια κολώνα στο άνω και στο κάτω άκρο του (φωτογραφία).
Προφανώς, αυτή η πίεση του βράχου από βορρά, επάνω στην τσιμεντο-κατασκευή, έχει γίνει αντιληπτή από ετών από την Τεχνική Υπηρεσία της Περιφέρειας και για αυτόν τον λόγο, ειδικά στο μεσαίο τούνελ, έχουν τοποθετηθεί "ενέσεις", ενισχύοντας κατά το δυνατόν την ασφάλιση της στοάς, στην επαφή της με τον βράχο. Αλλά ακόμη και αυτή η τεχνική υποστήριξη, δεν είναι κατά τα φαινόμενα ικανή να εξουδετερώσει την από βορρά πίεση του ορεινού όγκου (φωτογραφίες στοάς).
Η παλαιότητα της κατασκευής και το επικίνδυνον του σημείου, θα πρέπει φανταζόμεθα να κινητοποιήσουν τους υπευθύνους για την απρόσκοπτη και ασφαλή χρήση, της σε εκείνο το σημείο εθνικής οδού Ιτέας - Ναυπάκτου.
Εκτός και εάν προσδοκούν (μαζί με όλους τους ενδιαφερομένους!...), την δημοπράτηση και την κατασκευή της "Διαγωνίου", κοινώς του οδικού άξονος Ε65.
"Βάστα Χαμοπάσα!..."
θα πηγαινουμε ερατεινη μεσω λιδορικιου οπως προ χουντας
ΑπάντησηΔιαγραφήΉ με ...καϊκι
Διαγραφή