Σωστόν. Όμως, ως Σχολή του Μονάχου, έχει καταγραφεί το σύνολο των φοιτησάντων Ελλήνων σε καλλιτεχνικές και πολυτεχνικές σχολές στο Μόναχο, με την χορηγία του Φρειδερίκου, θείου του νεόφερτου τότε βασιλέα στην Ελλάδα, του Όθωνα. Ο δε Μηλιάδης, ήταν ένας από αυτούς (Λύτρας, Βρυζάκης κλπ), αλλά μετά από τις σπουδές του, ακολούθησε την τεχνοτροπία των καταξιωμένων στην Ευρώπη ιμπρεσιονιστών. Να σημειώσουμε ότι ο "νεοκλασσικισμός" στην αρχιτεκτονική εκείνης της εποχής στην Ελλάδα, προήλθε από τους Βαυαρούς αρχιτέκτονες τους οποίους είχε στείλει ο Φρειδερίκος για να βοηθήσουν στην ανάπλαση του αρχαίου ελληνικού κατασκευαστικού κάλλους (Τσίλερ κλπ).
Εδώ που τα λέμε,σχολή Μονάχου κ ιμπρεσιονισμός δεν συνάδουν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστόν. Όμως, ως Σχολή του Μονάχου, έχει καταγραφεί το σύνολο των φοιτησάντων Ελλήνων σε καλλιτεχνικές και πολυτεχνικές σχολές στο Μόναχο, με την χορηγία του Φρειδερίκου, θείου του νεόφερτου τότε βασιλέα στην Ελλάδα, του Όθωνα. Ο δε Μηλιάδης, ήταν ένας από αυτούς (Λύτρας, Βρυζάκης κλπ), αλλά μετά από τις σπουδές του, ακολούθησε την τεχνοτροπία των καταξιωμένων στην Ευρώπη ιμπρεσιονιστών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα σημειώσουμε ότι ο "νεοκλασσικισμός" στην αρχιτεκτονική εκείνης της εποχής στην Ελλάδα, προήλθε από τους Βαυαρούς αρχιτέκτονες τους οποίους είχε στείλει ο Φρειδερίκος για να βοηθήσουν στην ανάπλαση του αρχαίου ελληνικού κατασκευαστικού κάλλους (Τσίλερ κλπ).