ΑΕΕΠ
Χαλκίδας-Γ.Σ. Ιτέας 73-67 για το πρωτάθλημα
Α΄ΕΣΚΑΣΕ. Οι δηλώσεις του Χρήστου Μωραΐτη
για το χθεσινό αγώνα και τα παράπονα
από τη διαιτησία
(πηγή : gsiteas.gr)
Πολύ
καλή εμφάνιση είχαμε εχθές το απόγευμα
για την ανδρική μας ομάδα μπάσκετ στη
Χαλκίδα στο ντέρμπι της Α΄ΕΣΚΑΣΕ με την
ΑΕΕΠ Χαλκίδας, αλλά παρόλο που η ομάδα
μας προηγήθηκε μέχρι και 7 πόντους
διαφορά, στο τέλος η ομάδα της Χαλκίδας
πήρε το ροζ φύλλο του αγώνα με τελικό
σκορ 73-67.









