Παρασκευή 25 Ιουλίου 2014

''Η ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΕΛΦΩΝ'' (ασχολίαστο...)

                     (Το Λογότυπο της Ιτέας)
                             
ΑΜΦΙΣΣΑ 25.7.2014
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ     ΝΟΜΟΣ ΦΩΚΙΔΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΔΕΛΦΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Διεύθυνση: Πλατεία Κεχαγιά
Τ.Κ. : 331 00 Άμφισσα
Τηλέφωνο: 2265350027
FAX: 2265350021

Α.Δ.Τ.: 38/2014
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΘΕΜΑ: «Η νέα τουριστική ταυτότητα του Δήμου Δελφών».
Ο Δήμος Δελφών έχει τη χαρά να σας παρουσιάσει τη νέα εικαστική του τουριστική ταυτότητα μέσα από το νέο του τουριστικό λογότυπο. Ένα νέο λογότυπο που έρχεται να αποτυπώσει τη δυναμική ενός ισχυρού brand name της χώρας μέσα από τη δύναμη μίας λιτής, αρμονικής και σύγχρονης έκφρασης που οι Δελφοί εκπροσωπούν σήμερα. Ανάδοχος της ευθύνης για τη συνολική εικαστική δημιουργία ήταν η εταιρεία CLEVERBANK η οποία ολοκλήρωσε με απόλυτα θετική ενέργεια και επιτυχία το δύσκολο αυτό έργο.
Δύο ομόκεντροι χειροποίητοι κύκλοι αναλαμβάνουν το έργο να επικοινωνήσουν τη δύναμη που το «Κέντρο του Κόσμου» αποπνέει σήμερα παγκοσμίως. Η αρμονία, η μήτρα, η συνέχεια, η κίνηση, η δύναμη είναι τα βασικά συστατικά που καθοδηγούν το λιτό, σαφές και ισχυρό συμβολισμό των Δελφών. Οι Δελφοί (DELPHI) ως ένα από τα ισχυρότερα brand names της Ελλάδας πρωταγωνιστούν στη νέα ταυτοποίηση και αποτελούν τη βάση πάνω στην οποία δομείται η συνολική στρατηγική επικοινωνίας του τουριστικού προϊόντος του Δήμου Δελφών που απευθύνεται πια στον κάθε ένα επισκέπτη που αποτελεί για τον τόπο ξεχωριστή οντότητα με τις δικές του ανάγκες. Παράλληλα και σε συνάφεια με το κεντρικό λογότυπο δημιουργήθηκαν και τα λογότυπα των περιοχών-ενοτήτων που ο Δήμος Δελφών καλύπτει πια ως γεωγραφικό αλλά και συνολικό πακέτο του τουριστικού προϊόντος. Το επίσημο λανσάρισμα θα γίνει με την ολοκλήρωση της υπό δημιουργία νέας τουριστικής ιστοσελίδας του Δήμου Δελφών.
Επισυνάπτονται εικόνες του βασικού λογοτύπου καθώς και των λογοτύπων των δημοτικών μας ενοτήτων.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------


Από το Γραφείο Τύπου 

5 σχόλια:

  1. .......... Παράλληλα και σε συνάφεια με το κεντρικό λογότυπο δημιουργήθηκαν και τα λογότυπα των περιοχών-ενοτήτων που ο Δήμος Δελφών καλύπτει πια.........
    ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΠΩΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ...ΠΩΣ ΠΡΟΩΘΕΙ....ΚΑΙ ΟΔΗΓΕΙ....ΚΑΙ ΒΟΥΛΙΑΖΕΙ
    ΚΑΛΑ ΣΑΡΑΝΤΑ ΤΙΤΑΝΟΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΠΑΡΧΙΑ ΠΑΡΝΑΣΣΙΔΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΧΙ, ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΤΟ ΨΕΜΑ ΤΩΝ ΣΕΒΕΝΤΙΣ, ΑΡΧΑΙΑ, ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΓΚΡΙΚ ΚΑΜΑΚΙ
    ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΒΡΙΣΚΩ ΕΓΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τα σιξτις κ σεβεντις σε σηκωσαν τουριστικα
    ο ζορμπας,η ελευθερια,η απλοτητα,το αυθεντικο το ανοθευτο,το συρτακι
    το τηγανι στα ξυλα, το φιλεμα και το καλοσωρισμα σε καθε πορτα
    τοτε ηταν η αληθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προφανώς ο 2:07 ζει ακόμα στα 70s. Άντε να πάμε και κινηματογράφο να δούμε τα επίκαιρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ο δημος δελφων δεν εχει ωραιες παραλίες, δεν εχει ασπρα σπιτακια για να θυμιζει νησι, δεν εχει ωραια μαγαζια που θα φας τιμιο φαγητο, δεν εχει παροχες για τους τουριστες ουτε καν οργανωμενο δικτυο τουριστικων προιοντων σουβενιρ και συσκευασμενων τροφιμων.

    η μονη τουριστικη διαδικασια που γινεται ειναι ο αρχαιολογικος χωρος των δελφων που απο εκει δεν κερδιζει τιποτα η ευρυτερη περιοχη αφου δεν εχει και τιποτα να προσφερει. αν ειχαμε κατι να δειξουμε οι τουρ οπερειτορς θα μας αφηναν για λιγο τους τουριστες.

    αφου το ψεμα των σιξτις και των σεβεντις δεν εφερε τιποτα σε ολοκληρη τη φωκιδα, ο δημος δελφων ας δοκιμασει και την περιπτωση του μοντερνου, του εναλλακτικου και του διαφορετικου. δεν εχει τιποτα να χασει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή